Permalänk
Medlem

problem med dockningsstation

Hej!

Jag har ett litet problem med en dockningsstation. Jag försöker koppla två externa skärmar till stationen men det fungerar ej. När jag har kopplat in den första och ska koppla in den andra försvinner bilden på den första och flyttar till den andra. Någon som vet varför och hur man löser problemet?

Tack på förhand!

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Maxipaxo:

Hej!

Jag har ett litet problem med en dockningsstation. Jag försöker koppla två externa skärmar till stationen men det fungerar ej. När jag har kopplat in den första och ska koppla in den andra försvinner bilden på den första och flyttar till den andra. Någon som vet varför och hur man löser problemet?

Tack på förhand!

För att datorn bara stödjer 2 skärmar, den interna och en extern ? Det är ovanligt att en laptop stödjer 3 skärmar så om det inte uttryckligen står i manualen så stödjer den nog bara 2 skärmar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.