Obrukbar steamkod vad kan man göra?

Permalänk
Skrivet av Conditioned:

De har gjort vissa förändringar i SOTFS som i min mening är till det sämre än 2+dlc. Jag tror inte SOTFS har grafiska förbättringar, men jag körde alltid med sweetfx + addons.

Okej tack det var intressant info , skall läsa på lite O se vad som skiljer de två varianterna av spelet åt!

Permalänk
Medlem

@Lars Mandel99

Det var tråkigt att höra. Tror dock att jag har en oanvänd nyckel liggandes till Scholar of the First Sin då jag redan har Dark Souls 2 aktiverat på steam och det känns som att du har bättre användning av nyckeln. PM'ar nyckeln till dig.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Skrivet av thompson:

@Lars Mandel99

Det var tråkigt att höra. Tror dock att jag har en oanvänd nyckel liggandes till Scholar of the First Sin då jag redan har Dark Souls 2 aktiverat på steam och det känns som att du har bättre användning av nyckeln. PM'ar nyckeln till dig.

Tusen tack! Helgen är räddad!
Praise the Sun!

Permalänk
Skrivet av Lars Mandel99:

Tusen tack! Helgen är räddad!
Praise the Sun!

Sitter och installerar nu , Tack så mycket Thompson!

Permalänk

Kunde spela någon timme idag kanske blir mer ikväll , spelet ser riktigt bra ut med Dsr , tyckte gubben kändes bättre än i ettan också. Kanske beror på 60 fps vs de 30 som ettan är låst till?
Tack!