Permalänk

Färg till Dest vatten i loop

Tjenare tänkte bara höra om det blivit något nytt på denna front.

Finns det någon bra färg till Loopar?

Senast jag körde färg i loop var nog kring 2005-2006 och då var det en blodröd färg som var omöjlig att torka bort, förstörde block nipplar och allt gick aldrig få rent igen efter det och ledde nog dessutom lite ström genom sina partiklar.

Så har det blivit något bättre nu eller ska man bara köra på med rent destillerat vatten?

Håller på med ett väldigt omständigt modifierat och graverat bygge just nu.

Hade varit jävligt estetiskt snyggt med lite mörkröd färg i denna loop men är det lika illa som 2005-2006 klarar jag mig nog som sagt utan det.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Skrivet av Lordkiller:

Tjenare tänkte bara höra om det blivit något nytt på denna front.

Finns det någon bra färg till Loopar?

Senast jag körde färg i loop var nog kring 2005-2006 och då var det en blodröd färg som var omöjlig att torka bort, förstörde block nipplar och allt gick aldrig få rent igen efter det och ledde nog dessutom lite ström genom sina partiklar.

Så har det blivit något bättre nu eller ska man bara köra på med rent destillerat vatten?

Håller på med ett väldigt omständigt modifierat och graverat bygge just nu.

Hade varit jävligt estetiskt snyggt med lite mörkröd färg i denna loop men är det lika illa som 2005-2006 klarar jag mig nog som sagt utan det.

mayhams ska vara bra nu men inte deras pastell linje.

Visa signatur

finns det inte ... skapa det!!

Permalänk
Medlem

Dyelite, tror det stavas så iaf.

Visa signatur

”I don’t suffer from insanity, I enjoy every minute of it”

Citius, altius, fortius

Permalänk
Skrivet av ostgösta:

mayhams ska vara bra nu men inte deras pastell linje.

ok tack för tipset.

Skrivet av Aleister:

Dyelite, tror det stavas så iaf.

ok bestämde mig efter många om och men att skippa färg helt och köra gravyr + plåttryck på sidan av chassit istället för fönster. känns inte värt det med färg.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.