Slut på webblager - ta från butik?

Permalänk
Medlem

Slut på webblager - ta från butik?

Nu kommer jag inte ihåg hur det ligger till.
Men har för mig att när saker tar slut i webblager så har dom möjlighet att skicka från butiker eller är jag helt ute och cyklar?

Då jag väntar på en sak som skulle kommit in, men blivit försenad och finns i 2 butiker.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Nu kommer jag inte ihåg hur det ligger till.
Men har för mig att när saker tar slut i webblager så har dom möjlighet att skicka från butiker eller är jag helt ute och cyklar?

Då jag väntar på en sak som skulle kommit in, men blivit försenad och finns i 2 butiker.

Fick svar när jag frågade om en vara som fanns på Hötorget att det inte var några problem att skicka.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

Ofan?

Skrivet av Brainsplitter:

Fick svar när jag frågade om en vara som fanns på Hötorget att det inte var några problem att skicka.

Kalas, då var det som jag hade för mig att det var.
Tackar!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inet
Skrivet av Toivo83:

Nu kommer jag inte ihåg hur det ligger till.
Men har för mig att när saker tar slut i webblager så har dom möjlighet att skicka från butiker eller är jag helt ute och cyklar?

Då jag väntar på en sak som skulle kommit in, men blivit försenad och finns i 2 butiker.

Skrivet av Brainsplitter:

Fick svar när jag frågade om en vara som fanns på Hötorget att det inte var några problem att skicka.

Hm, stämmer inte helt riktigt. Det beror vad det är för produkt och hur inkommande leveranser ser ut. Det händer att vi skickar tillbaka produkter till centrallagret för att täcka upp backlog eller beställningar som kommit in, men det finns inget "praxis" utan vi kollar på det case-by-case så att säga.

Att skicka webordrar direkt från butik är något som vi tittar på men har ingen möjlighet att erbjuda eller göra i dagsläget tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram