Söka skins donationer till giveaways

Permalänk

Söka skins donationer till giveaways

Vart kan man ansöka om att få CS GO skins att ge bort i giveaways, hitta någon som vill donera skins? Tidigare gav jag bort massor av skins till personer (finns tråd om det) men nu vill jag ha det till i olika giveaways istället där det kan vara att olika sorters tävlingar typ den som fixar bäst skrivbordsbakgrund till datorn osv eller olika tävlingar i spel där vinnaren vinner ett skin.

Just nu har jag inga skins då några förlorade några när jag skulle trade med några personer, sen blivit utsatt för scam, och sen förlorat de allra sista på CS GO LOUNGE då jag försökte rädda mitt inventory och fixa fram lite mer skins.

Vore nice om någon kunde ge tips på vart man kan ansöka, hitta folk som är villiga att ge bort skins för den goda saken, tips på hur man bygger upp ett inventory.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Tips på hur man bygger upp ett inventory.

Gör inte detta:

Skrivet av SvenskGaming:

Tidigare gav jag bort massor av skins till personer

Skrivet av SvenskGaming:

Förlorade några när jag skulle trade med några personer

Skrivet av SvenskGaming:

CS GO LOUNGE

Finns nog ingenstans att "ansöka" om skins. Du kommer helt enkelt få jobba för det, eller hoppas på att du hittar någon som är otroligt snäll utav sig. Med jobb kan jag ta ett eget exempel. Många streamers på bland annat Twitch använder sig utav overlays som väldigt många har, då de använder sig utav templates. Det jag brukar göra är att fråga om de är intresserade av att få en "custom" gjord overlay för ett värde i skins. Brukar fungera rätt bra. Nu är inte detta idealt för alla, då alla inte kan Photoshop, Illustrator eller andra ritprogram, men som ett exempel. Det gäller att vara kreativ