Vilken butik är snabbast på att leverera förhandsbokade spel?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Okt 2011

Vilken butik är snabbast på att leverera förhandsbokade spel?

Jag är sugen på att förhandsboka Dirt Rally till Xbox One, men har lite dålig koll på effektiviteten bland onlinebutiker när det gäller att få hem förhandsbokade spel.

Vilken butik brukar generellt vara bäst?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2013

Om du inte är så noga med att ha ett fysiskt fodral skulle jag rekommendera att ladda ner/förhandsboka på xbox store (digitalt).

Om nu fodralet är viktigt har jag haft bra erfarenheter med spelbutiken på den tiden jag förbokade spel. Ibland kunde man få 1-2 dagar innan release, kan inte lova att det är så fortfarande.

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av Microapple:

Om du inte är så noga med att ha ett fysiskt fodral skulle jag rekommendera att ladda ner/förhandsboka på xbox store (digitalt).

Om nu fodralet är viktigt har jag haft bra erfarenheter med spelbutiken på den tiden jag förbokade spel. Ibland kunde man få 1-2 dagar innan release, kan inte lova att det är så fortfarande.

Jag köpte mina spel på DVD där också utan problem. Den butiken borde inte kallas spelbutiken längre då det är en massa annat skit som säljes där nu för tiden. Butiken hade troligtvis konkat om dom enbart satsat på spel då de flesta köper digitalt idag. Bra priser har dom i alla fall med frakten inbakat i priset

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare