Ytterst nöjd med bemötande och service!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Ytterst nöjd med bemötande och service!

Skulle bara vilja slänga in ett par rader om hur god service jag mottagit från er butik i Malmö.

Lämnade in vad jag trodde var ett trotsigt X99 Pro som vägrade posta.

2 dagar senare hämtar jag ut mitt moderkort samt en sprillans ny 5820k (visade sig att processorn var boven).

En varm och god känsla brer ut sig i kroppen när jag sitter på tåget i östlig riktning och inser att utöver fantastisk service har jag förärats ännu en lott i kisellotteriet!

Keep up the good work ladies and gentlemen och tack ännu en gång för ert smidiga hanterande av mitt ärende.

Mvh Johan

Asus X99M - Ws | I7 5820k | Corsair Vengeance 32Gb | Msi 1080ti Gaming | Corsair Ax860i | 2x Samsung Evo 500Gb | Samsung 950 Pro 512Gb | 2x 4Tb Deskstar | Elgato Hd60 Pro | H110i | Phantek Enthoo Mini XL | X34-A

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Mooss:

Skulle bara vilja slänga in ett par rader om hur god service jag mottagit från er butik i Malmö.

Lämnade in vad jag trodde var ett trotsigt X99 Pro som vägrade posta.

2 dagar senare hämtar jag ut mitt moderkort samt en sprillans ny 5820k (visade sig att processorn var boven).

En varm och god känsla brer ut sig i kroppen när jag sitter på tåget i östlig riktning och inser att utöver fantastisk service har jag förärats ännu en lott i kisellotteriet!

Keep up the good work ladies and gentlemen och tack ännu en gång för ert smidiga hanterande av mitt ärende.

Mvh Johan

Härligt att höra att du är nöjd! Har skickat vidare din uppskattning till personalen i butik.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter