Kan bet365 spåra min mobil?

Permalänk
Medlem

Kan bet365 spåra min mobil?

Jag har vunnit ungefär 100 000kr över 6 veckor på bet365 och blev som följd restrikterad och kan nu spela för summor som 30kr endast..

Om jag skapar ett konto i min mammas namn, bankkort etc och aldrig loggar in på det när jag är kopplad till mitt wi-fi hemma. Har dom då någon möjlighet att se att jag har använt deras mobilapp från samma iphone? Bor inte hemma längre och har inte samma efternamn. Hade även tänkt att ominstallera appen om det har någon betydelse

Permalänk
Medlem

Dum ide, även om jag tycker deras metoder att begränsa vinnare är fula.

Permalänk
Medlem

Begränsar vinnare? Kanske dags att sluta använda deras skit då. Lika bra att inte spela bort det du vunnit också

Annars kan du väl använda en annan spelsajt? Finns ju hur många som helst verkar det som.

Permalänk
Medlem

Gissningsvis har de en klausul i sitt användaravtal som förbjuder skapandet av konton under falskt namn, verkar lite korkat att riskera dina vunna pengar på det sättet.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Begränsar vinnare? Kanske dags att sluta använda deras skit då. Lika bra att inte spela bort det du vunnit också

Annars kan du väl använda en annan spelsajt? Finns ju hur många som helst verkar det som.

Skrivet av twit:

Gissningsvis har de en klausul i sitt användaravtal som förbjuder skapandet av konton under falskt namn, verkar lite korkat att riskera dina vunna pengar på det sättet.

Så ligger det till.

Alla "euro"-sidor är dock samma visa (när du spelar mot huset och kan ha fördel), om du inte t o m försöker lura av dig din vinst. Finns bara en handfull sidor som inte begränsar vinnare.

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte spela bort mina pengar, jag har spelat league of legends på hög nivå och följt scenen i 4 år. Räknar ut vad alla odds borde vara och spelar på deras okunskap Men vill spela på just 365 för dom är mest vågade med att lägga upp spel på mindre ligor.. Att jag kan vinna mer pengar vet jag, min fråga är snarare om dom kan koppla ihop 2 konton med en mobiltelefon även utan ip adresser

Permalänk
Medlem

@petkar90: grattis by the way! På vad har du vunnit detta?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

har du vunnit 100k så torde det ju gå fint att köpa en billig ny skitsmartphone om inte annat som "din mamma" har för att spela på.
Finns ju inte heller något som hindrar dig från att betta åt din mor, eller ja "hjälpa henne" genom att föreslå vad hon ska betta på. Ett bra första steg är väl att se till att din mor är med på det ifall det skulle utredas vidare.
Se till att plocka ut den vinst du redan fått hursom.

Vissa appar verkar även vara kopplade till (på androidtelefoner åtminstone) telefonnr och gmailkontot som appen är nerladdad via.
Vill du nödvändigtvis ha samma telefon som tidigare är väl det ett steg jag skulle ta iaf.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

De kan väl se MACadressen på mobilen kanske? Ren gissning från min sida

Permalänk
Medlem

som sagt har du vunnit 100k så köp en skräp mobil med ett refill kort och ladda på surf så ska du vara helt safe! se dock till att alltid ha tagit ut pengarna så dina konton inte spärras om något skulle ske!