Vi som beställt S7/ S7 Edge ** Tillbehör och Tips **

Permalänk
Medlem

@tcntad: Jag har nog svårt att se det lustiga med det.

Permalänk
Medlem

Försökte få igång developermode på min S7 men hur mycket jag än klickar på modellnumret i inställningarna så händer inget. Har jag missat nått ?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av oldpeer:

@tcntad: Jag har nog svårt att se det lustiga med det.

S3 med exynos har radio
S7 med exynos har inte radio.

S3 LTE med SD har inte radio.
S7 med SD har(?) radio.

Alltså lite lustigt på ett sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

S3 med exynos har radio
S7 med exynos har inte radio.
S3 LTE med SD har inte radio.
S7 med SD har(?) radio.
Alltså lite lustigt på ett sätt.

Jag ser fortfarande inte det lustiga.

Utveckling innebär förändring. I Usa (en av de största marknaderna för Snapdragon i fråga om Samsung) är tekniken fortfarande stor och jag tror inte att det förekommer särskilt många diskussioner om att ersätta tekniken. I Europa talar man allt mer om att gå från FM till digitala tekniker som DAB, och vissa länder har kommit ganska så långt med det. Då är både onödigt och allt mer oförsvarbart att låta FM ta upp en del av platsen i Exynos. Samsung tycker säkert att de kan lägga energi på annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oldpeer:

Jag ser fortfarande inte det lustiga.

Utveckling innebär förändring. I Usa (en av de största marknaderna för Snapdragon i fråga om Samsung) är tekniken fortfarande stor och jag tror inte att det förekommer särskilt många diskussioner om att ersätta tekniken. I Europa talar man allt mer om att gå från FM till digitala tekniker som DAB, och vissa länder har kommit ganska så långt med det. Då är både onödigt och allt mer oförsvarbart att låta FM ta upp en del av platsen i Exynos. Samsung tycker säkert att de kan lägga energi på annat.

Det där DAB radio, är det något som S7:an stöder då? eller är det bara webbradio som gäller som slösar ens GB?

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Ja köper bara Otterbox skal ett tips till er som vet olycker händer.

Visa signatur

PM mig istället för ta de på forumet hittar inget annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Det där DAB radio, är det något som S7:an stöder då? eller är det bara webbradio som gäller som slösar ens GB?

S7 har inte stöd för DAB-radio.