Permalänk

@Viochee: inte läst igenom patchnotesen så noggrant men om dom både släpper det med divtech och PxC så kanske man äntligen lyckas få en bra roll

Permalänk
Medlem
Skrivet av larrlylallare:

@Viochee: inte läst igenom patchnotesen så noggrant men om dom både släpper det med divtech och PxC så kanske man äntligen lyckas få en bra roll

tror inte man kommer crafta det bästa vapnet, kommer ju vara 100% droprate HE på "named NPC" dvs bossar i darkzone/challange mode m.m
och som jag förstod det är det ilvl 32 på de vapnena men kan ha fel

Permalänk

@Viochee: hm får ta och läsa igenom det där innan det släpps. Ser ju dock mest framemot att det kommer bli mer att göra i DZ förutom gå rouge

Permalänk
Skrivet av larrlylallare:

@Viochee: inte läst igenom patchnotesen så noggrant men om dom både släpper det med divtech och PxC så kanske man äntligen lyckas få en bra roll

Kommer va svårare att få ihop crafting materials + att det krävs 10materials ist för 8 totalt

Skrivet av Viochee:

tror inte man kommer crafta det bästa vapnet, kommer ju vara 100% droprate HE på "named NPC" dvs bossar i darkzone/challange mode m.m
och som jag förstod det är det ilvl 32 på de vapnena men kan ha fel

Yees, som jag förstod det så ska ilvl32 droppas på 32bossar, ilvl30 droppas på 30bossar osv

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk

förstår inte riktigt vad dom har gjort med dz tech när man craftar saker som fanns i dz vendor innan, min mp5 tex behöver inte ha dz tech för att kunna craftas men andra blueprints där ifrån behöver. Nån som vet?

Permalänk
Skrivet av larrlylallare:

förstår inte riktigt vad dom har gjort med dz tech när man craftar saker som fanns i dz vendor innan, min mp5 tex behöver inte ha dz tech för att kunna craftas men andra blueprints där ifrån behöver. Nån som vet?

Dom har lagt vissa blueprints till Base vendorn, tex Mp5 o m44, är väl dessa blueprints som inte behöver dz tech

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Skrivet av Christoffer1989:

Dom har lagt vissa blueprints till Base vendorn, tex Mp5 o m44, är väl dessa blueprints som inte behöver dz tech

Förklarar en hel del, svårt att se när man redan har blueprintsen. Nån som har testat nya Scaren eller valkyria ännu?