Hur pass seriös är OVPN.se?

Permalänk
Medlem

Hur pass seriös är OVPN.se?

Tjena funderar på att köpa vpn tjänsten av OVPN.se såg att man behöver betala kontant via brev om man vill vara helt anonym. Vågar man sig på detta, någon som testat detta?

Hur seriösa är dom?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Tjena funderar på att köpa vpn tjänsten av OVPN.se såg att man behöver betala kontant via brev om man vill vara helt anonym. Vågar man sig på detta, någon som testat detta?

Hur seriösa är dom?

Har varit kund hos dom 1 år just nu och är jättenöjd med hastighet.
Och ja jag kontakt rätt mycket med ägare genom mail och övrigt också!

Dom tar det på allvarlig och högst säkerhet.

Läser mer på https://torrentfreak.com/anonymous-vpn-providers-2016-edition...

Skicka support@ovpn.se om du vill frågor något.

// Havbris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Havsbris:

Har varit kund hos dom 1 år just nu och är jättenöjd med hastighet.
Och ja jag kontakt rätt mycket med ägare genom mail och övrigt också!

Dom tar det på allvarlig och högst säkerhet.

Läser mer på https://torrentfreak.com/anonymous-vpn-providers-2016-edition...

Skicka support@ovpn.se om du vill frågor något.

// Havbris

Okej låter bra tack, som den pessimist jag är så är man ändå lite tveksam men man får hoppas att allt stämmer som beskrivs med säkerheten på deras egna sida.

Men man får väl kanske chansa

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Havsbris:

Jo skickade det med posten tog lite mer än en vecka för posten att leverera, vart orolig att det inte skulle komma fram men gick bra till slut.

VPN:en är igån men vilket bök det va om man bara ville köra vpn:en på en port i routern. Fick uppdatera till merlin firmwaren på min asus och sen be en kompis som kan linux sitta och pilla i två dagar. Nu rullar de på, problemet är dock att routern inte pallar encoda tillräckligt fort så pg av slö processor får jag inte ut mer än 20Mbit/s när jag kör vpn:en på routern (CPU load 99% hehe) Men men vill man kan man ju köra den på datorn då lär man nog få ut bra mycket mer, har inte testat då jag inte har något intresse att köra den där. Men allt som allt är jag väl nöjd hittills, supporten var hyfsat snabb på att svara 1-3 arbetsdagar ungefär.

Men en guid att få plex att rulla extern med VPN hade varit guld för dom att ha tycker jag, nu fick jag hjälp som tur var av min kompis som är linux gud och kunde ssh:a in och fixa allt. Men annars hade jag nog aldrig fått det att lira.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

@93Clocker:
Tänk på att pengarna i kuväret inte ska vara synligt mot en ljus bakgrund, är inte allt för ovanligt tyvärr att folk som jobbar inom posten stjäl brev med pengar i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Jo skickade det med posten tog lite mer än en vecka för posten att leverera, vart orolig att det inte skulle komma fram men gick bra till slut.

VPN:en är igån men vilket bök det va om man bara ville köra vpn:en på en port i routern. Fick uppdatera till merlin firmwaren på min asus och sen be en kompis som kan linux sitta och pilla i två dagar. Nu rullar de på, problemet är dock att routern inte pallar encoda tillräckligt fort så pg av slö processor får jag inte ut mer än 20Mbit/s när jag kör vpn:en på routern (CPU load 99% hehe) Men men vill man kan man ju köra den på datorn då lär man nog få ut bra mycket mer, har inte testat då jag inte har något intresse att köra den där. Men allt som allt är jag väl nöjd hittills, supporten var hyfsat snabb på att svara 1-3 arbetsdagar ungefär.

Men en guid att få plex att rulla extern med VPN hade varit guld för dom att ha tycker jag, nu fick jag hjälp som tur var av min kompis som är linux gud och kunde ssh:a in och fixa allt. Men annars hade jag nog aldrig fått det att lira.

Hade nog skaffat en annan mer kraftfull router med stöd för DD-WRT, tar ca 2 minuter att ansluta till en VPN där. Elgiganten hade ett bra pris på R7000 nu under rean, men ser att den är uppe i 2000kr igen.
Angående Plex så snackade några om det i OVPNs Flashback tråd för några dagar sedan, kanske är till hjälp? Men om du hade problem att sätta upp vpn på din router kunde du kontaktat OVPN, de kan hjälpa till att ställa in allt via TeamViewer. De gjorde de en gång när jag hade ett problem.

Permalänk
Inaktiv

Kanske? https://www.ovpn.se/sv/box
Dock ett jäkla pris...

Permalänk
Medlem

@Baxtex: @Mickem:

Jo har sneglat på den men just ovpnbox blir det inte.

Aha okej så pass kanske ska höra med dom nästa gång när jag behöver hjälp.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@93Clocker:
Tänk på att pengarna i kuväret inte ska vara synligt mot en ljus bakgrund, är inte allt för ovanligt tyvärr att folk som jobbar inom posten stjäl brev med pengar i.

La ner 4st A4 papper så det gjorde det inte. Tack för tipset dock, men för jävligt att man inte kan lita på posten.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Spännande, någon som vet hur ofta man får renew på sin ipadress?

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kalla dom för seriösa. Lite dyrare än vissa, men det säger dom beror på att dom lägger stor fokus på kundsupport vilket är bra.

Funderar på att köpa mig lite tid hos dom, ska försöka få den att fungera på min Asus router med...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Openvpn dålig hastighet

Tjena tar fram denna tråden igen!

Kör nu OVPN med openvpn på windows, men ser lite olika hastigheter, har annars över 250/100mbit utan vpn.
Nu får jag 30/30 eller 90/80. Kan jag inte få högre? Ska jag betala så släpper dem löst lite bredband till en?
Jag har en r7000 router o tänke också köra vpn igenom routern. Vad för hastigheter kan jag se utan att hela router jobbar ihjäl sig?

EDIT: Får lite högre om man göra på deras sätt

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Tjena tar fram denna tråden igen!

Kör nu OVPN med openvpn på windows, men ser lite olika hastigheter, har annars över 250/100mbit utan vpn.
Nu får jag 30/30 eller 90/80. Kan jag inte få högre? Ska jag betala så släpper dem löst lite bredband till en?
Jag har en r7000 router o tänke också köra vpn igenom routern. Vad för hastigheter kan jag se utan att hela router jobbar ihjäl sig?

EDIT: Får lite högre om man göra på deras sätt

Du får ut ca 20Mbit/s om du kör via routern, men då jobbar den till 99%.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Du får ut ca 20Mbit/s om du kör via routern, men då jobbar den till 99%. Ja vet inte varför koderna jag fått inte fungerar får maila dom.

Men vad har du för router, tror du inte det blir bättre med en snabbare? Eller kör du en "dyrare" router?
Ja kan ju skicka ett mail

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Men vad har du för router, tror du inte det blir bättre med en snabbare? Eller kör du en "dyrare" router?
Ja kan ju skicka ett mail

RT-AC68U kör jag i dagsläget.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

RT-AC68U kör jag i dagsläget.

Hmmm, den har ändå en Broadcom BCM4708A0 @800MHz, om den gå fullt ut så vette fan om jag kommer få ut mycket mera. Kanske 50/50 om jag har tur?

Men problemet är fortfarande med både openvpn och deras OVPN client så är hastigheten horribel :S

EDIT: Sen måste jag köra dd-wrt eller något annat, det tar lite på krafterna också...

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Hmmm, den har ändå en Broadcom BCM4708A0 @800MHz, om den gå fullt ut så vette fan om jag kommer få ut mycket mera. Kanske 50/50 om jag har tur?

Men problemet är fortfarande med både openvpn och deras OVPN client så är hastigheten horribel :S

EDIT: Sen måste jag köra dd-wrt eller något annat, det tar lite på krafterna också...

Jag kör merlin firmware, men när jag körde vpn:n på min synology DS413 nasen så fick jag hem runt 5MB/s istället för 2.2MB/s som jag får nu med routern.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@93Clocker:
Tänk på att pengarna i kuväret inte ska vara synligt mot en ljus bakgrund, är inte allt för ovanligt tyvärr att folk som jobbar inom posten stjäl brev med pengar i.

Tänk på att man ABSOLUT inte ska skicka pengar i vanligt kuvert. REK eller VÄRDE beroende på hur mycket pengar som ska skickas.

Visa signatur

Corsair Air 540 | Asus strix x470-f gaming | AMD Ryzen 7 3700x| 2x8gb 3200mhz RAM | Asus GTX 2070 |2xSSD 512GB(boot) | 2x1tb WD 7200rpm | Cooler Master V1000 1000W | Skärm: ACER XB280HK, Benq 27" 144hz | Win 11 pro N 64-bit

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Jag kör merlin firmware, men när jag körde vpn:n på min synology DS413 nasen så fick jag hem runt 5MB/s istället för 2.2MB/s som jag får nu med routern.

Okej, ja det är inte direkt ett andra alternativ, vet bara att dd-wrt funkar på r7000 routern
Men NAS server börjar bli aktuellt, men 5mb/s är lite lite för min del tyvärr :/ Jag vill ha ut minst 100/100 mbit...

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Vill tacka @93Clocker för kampanjkoden jag fick.
Tyvärr fungerade den inte vid själva skapandet dock så hjälpte OVPN mig med det och la in den manuellt.

Skönt att det kunde lösa det och grymt att få svar på ett mail under söndagen när man mailade sent på lördag kväll.

Kan inte annat säga än att jag är nöjd än så länge och några försämringar i hastigheten har jag inte märkt av eller fördröjningar, även när jag spelar.
Sitter på Fiber 100/100 just nu,

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Efter att ha använt detta ett tag så kan jag konstatera följande.

Hastigheten blir inte påverkad och allt fungerar ypperligt när det kommer till den punkten.
Svarstider har jag inget problem med och jag gillar deras tjänst samt service över mail där de svarar snabbt och utförligt.

Gällande mjukvaran de har så fungerar den inte bra med trådlösa kort och Windows 10.
Har 3 maskiner och får samma problem på alla.
Efter en till några dagar så vill helt plötsligt inte WLAN ansluta till varken någon av mina nätverk (2.4 eller 5Ghz). Detta utan att OVPN är igång. LAN fungerar utmärkt.

Det verkar vara massor som har det problemet och har läst flera trådar och säkert 600 inlägg om det på Microsofts forum. Det fungerar utmärkt i någon/några dagar sedan dör WLAN.
Enda sätta att fixa det är att göra en system restore till innan jag installerade OVPN klienten. Det verkar ligga i OpenVPN klienten och någn typ av "kill-switch" och mitt specifika problem kan ses här: http://www.kapilarya.com/windows-sockets-registry-entries-req... eller här: http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wint...

Dock hjälper inte fixen mig tyvärr alls vilket gör att jag inte kan använda OVPN på Wireless utan bara på LAN.
Använda det på min Noteobok går inte eftersom den "förstör" WLAN kopplingen.

De verkar vara medvetna om detta och förhoppningsvis kan det lösas med en ny version av OVPN eller OpenVPN klienten som de använder.
https://www.ovpn.se/sv/faq/felsokning/windows-internetfoerbin...

Skall testa mer för att se om jag kan identifiera det exakta felet och vad som är lösningen då det kanske kan hjälpa andra.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Taskman:

Efter att ha använt detta ett tag så kan jag konstatera följande.

Hastigheten blir inte påverkad och allt fungerar ypperligt när det kommer till den punkten.
Svarstider har jag inget problem med och jag gillar deras tjänst samt service över mail där de svarar snabbt och utförligt.

Gällande mjukvaran de har så fungerar den inte bra med trådlösa kort och Windows 10.
Har 3 maskiner och får samma problem på alla.
Efter en till några dagar så vill helt plötsligt inte WLAN ansluta till varken någon av mina nätverk (2.4 eller 5Ghz). Detta utan att OVPN är igång. LAN fungerar utmärkt.

Det verkar vara massor som har det problemet och har läst flera trådar och säkert 600 inlägg om det på Microsofts forum. Det fungerar utmärkt i någon/några dagar sedan dör WLAN.
Enda sätta att fixa det är att göra en system restore till innan jag installerade OVPN klienten. Det verkar ligga i OpenVPN klienten och någn typ av "kill-switch" och mitt specifika problem kan ses här: http://www.kapilarya.com/windows-sockets-registry-entries-req... eller här: http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wint...

Dock hjälper inte fixen mig tyvärr alls vilket gör att jag inte kan använda OVPN på Wireless utan bara på LAN.
Använda det på min Noteobok går inte eftersom den "förstör" WLAN kopplingen.

De verkar vara medvetna om detta och förhoppningsvis kan det lösas med en ny version av OVPN eller OpenVPN klienten som de använder.
https://www.ovpn.se/sv/faq/felsokning/windows-internetfoerbin...

Skall testa mer för att se om jag kan identifiera det exakta felet och vad som är lösningen då det kanske kan hjälpa andra.

Nu är det inte svar på dina problem och är lite offtopic, men man förlorar något i hastighet med VPN påslaget - som jag nyligen fick förklarat för mig här på SweC. Att sedan dra in Wifi OCH VPN kanske ger en saftigare förlust. Finns det minsta möjlighet - kör trådat.

Permalänk
Medlem

Testade i 5 timmar för några dagar sedan. Fick bra speed så ska nog köpa någon månad och testa

Verkar vara det bästa och seriösaste VPN man kan ha i dagsläget

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

Nu är det inte svar på dina problem och är lite offtopic, men man förlorar något i hastighet med VPN påslaget - som jag nyligen fick förklarat för mig här på SweC. Att sedan dra in Wifi OCH VPN kanske ger en saftigare förlust. Finns det minsta möjlighet - kör trådat.

testade för en månad sen med wifi och vpn, och av min 100/100 lina hade jag 90/90 kvar

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Köpte detta i förrgår och kör det endast på en maskin just nu, och än så länge är jag väldigt nöjd.

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Okej, ja det är inte direkt ett andra alternativ, vet bara att dd-wrt funkar på r7000 routern
Men NAS server börjar bli aktuellt, men 5mb/s är lite lite för min del tyvärr :/ Jag vill ha ut minst 100/100 mbit...

Lite sent svar nu men tråden verkar ju redan vara bumpad så jag fortsätter. Man brukar i regel få en rejäl prestanda förlust när man sparkar igång en VPN, speciellt på konsumentprodukter. Så att ha 12,5 MB/s till 5MB/s är rätt okej ändå. VPN kräver kryptering mm därför försvinner runt 30-40% av prestandan där. Plus att det kördes på en NAS av modell konsument. Så jag skulle nog säga att 5MB/s är bra!
Så vill man ha 100/100 så får man köpa enterprise-prylar = dyrt

Edit: Gällande OVPN.se så skulle jag våga påstå att de är seriösa. Iaf när man har kontakt med dem, snabba och bra svar. Även på helgerna. Tyvärr har de inte servrar där jag vill ha dem men det är på gång. Så bara det är klart så kommer jag absoult prova 1 månad för att sedan förhopningsvis köra 1 års abb.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Har nu kört med OVPN i drygt 5 månader och är mycket nöjd. Får ut drygt 90% av min 100/100 vilket är ok.
Fungerar även ypperligt i Linux på den maken jag har med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Hedersmedlem

Ja jag har också använt ovpn något år. Inte längre, men de var jättebra att ha att göra med. Snabb och proffsig service och hadtigheterna var bra. Kommer absolut använda dem igen om jag vehöver vpntjänster framöver.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Jag behövde en fast ipv4 adress, lite tråkigt att dom endast hade svensk sådan.. Men jag köpte ändå

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!