Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Bara rätt fin???!!! Damn nice imo!!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av scienta:

Att vara berusad till den grad att det besvärar andra är inte tillåtet:

Om någon upplever ett störande moment av att någon är berusad igen så får ni/vi säga till en admin på TS. Det är så klart inte okej att störa när vi försöker samlas för att ha roligt!

Övriga regler på TS finns att läsa högst upp bland kanalerna, märkt "Regler här".

Skrivet av PHJ:

Mm, fast det var inte riktigt störande på det sättet. Aja.

Skickades från m.sweclockers.com

Bra att ni har koll, det är dock helt ok att säga till oss om någon upplever att det blivit lite mycket så hoppar vi in och bedömmer läget. Det brukar gå att lösa utan tråkigheter.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Sandbox here I come.

Permalänk
Skrivet av TheSwedeHunter:

Bara rätt fin???!!! Damn nice imo!!

Haha man tackar! Jag är rätt nöjd faktiskt

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Haha man tackar! Jag är rätt nöjd faktiskt

Det var ju säkert Micke som räddade dig hela tiden

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

@scienta: Jadu, han fick agera köttskjöld!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Har precis börjat spela och skulle gärna joina. Lär väl ta några dagar innan jag får igång mitt spelande men skulle gärna villja joina SWEC. Heter samma här som ign

Permalänk

@twmanar: Du är välkommen att skicka en ansökan!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Tjena har skickat en Ansökan till er!:)

Permalänk
Medlem

64 medlemmar nu. Tror det är 2 till på ingående, samt ett par ansökningar som saknar redogörelse.

Vi växer stadigt!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte varit online på ett bra tag och inte hunnit ta tag i personalfrågorna riktigt, men är alla nya rekryter riktiga peeps, snackar svenska eller skånska och har någon som helst koppling till Swec så blir de accepterade.

Och hej Justin, vem vann matchen föresten? Tror jag gick åt halvvägs eller något.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jag är lite ny på detta, men jag heter samma här som där, behöver lära mig en del om wot.

Permalänk
Skrivet av exotal:

Jag är lite ny på detta, men jag heter samma här som där, behöver lära mig en del om wot.

Tier? Kan nog köra lite pluton med dig i kväll om du vill.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn:

Jag kör mest 1, har en 2:a och en 3:a. men kanske borde uppgradera så att man får någon fler tvåa eller så?

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera att du väljer ett träd och grindar det så du kommer någon vart, de första tieren är ganska oförlåtande för en ny spelare. När du kommer upp i tier 5 eller så i en heavy tank så börjar man ha lite marginaler även om man fuckar upp..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

SH för min del i kväll blev:
0% WR i tier V
50% WR i MT
100% WR i HT

Nej det är som scienta säger va, M6 OP. Enda förklaringen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Hej!
Skulle gärna vilja bli medlem i SWEC klanen
Mitt namn är com-styx

Permalänk
Medlem

Det blev ett litet fel på mitt game namn O_O ,,,, ska vara com_styx

Permalänk
Medlem

Profeten heter jag i wot, ansöker sen
Kör mest min T-10

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

@Wack0: @com-styx:

Välkomna! Glöm inte att kika in på WoT-kanalen på sweclockers TS!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

@Wack0: @com-styx:

Välkomna! Glöm inte att kika in på WoT-kanalen på sweclockers TS!

Man bugar och tackar

Dyker upp ikväll när ungarna sover.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

Glöm inte att det är riktigt bra erbjudande denna helgen i Premiumshoppen.

Permalänk
Medlem

@scienta: Tackar ,,,,, Kul att vara här

Permalänk
Skrivet av scienta:

@Wack0: @com-styx:

Välkomna! Glöm inte att kika in på WoT-kanalen på sweclockers TS!

Som är.
teamspeak.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSwedeHunter:

Glöm inte att det är riktigt bra erbjudande denna helgen i Premiumshoppen.

Såg detta
Ska fixa upp mina tanks lite nu, synd att man lirar så lite så man ligger på 100k hela tiden in game, tur man jobbar som väktare så man är rik....

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

För alla som använder mods lär det bli ett par mörka veckor efter 9.15.1 läs gärna sista nyheten på worldoftanks.eu

Permalänk

Vi kommer att få tre eller fyra till spelare snart i klanen, som är vänner till mig men som ej talar svenska. Jag har förklarat att de måste tala engelska så vi får se om det fungerar. De är intresserade av att spela SH och CW med oss så det bör bli bra.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Vi kommer att få tre eller fyra till spelare snart i klanen, som är vänner till mig men som ej talar svenska. Jag har förklarat att de måste tala engelska så vi får se om det fungerar. De är intresserade av att spela SH och CW med oss så det bör bli bra.

Absolut inte OK!

Kravet var svensk-talande och (helst) sweclockers-medlemmar. Att dra in annat folk och därmed göra klanen internationell är inte alls ok!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av scienta:

Absolut inte OK!

Kravet var svensk-talande och (helst) sweclockers-medlemmar. Att dra in annat folk och därmed göra klanen internationell är inte alls ok!

Som sagt. Vi får se hur det fungerar.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Inga klanstadgar är väl skrivna i sten direkt, och jag har svårt att tänka mig att dagens ungdom (eller ens vi gamla gubbs) betraktar det som en dealbreaker att behöva prata engelska då och då.

Fast jag ska kanske inte säga något, jag spelar så jäkla sällsynt och då bara kortare sessioner, och jag kör ju fortfarande utan mic.. :-/