Forumdelen sponsras av

Dell UltraSharp U3415W eller Samsung S34E790C

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

Dell UltraSharp U3415W eller Samsung S34E790C

Hej, har varit inne på Sweclockers ett bra tag men aldrig postat innan, skapade bara en användare inom de senaste månaderna.

Har läst en liknande, eller likadan tråd sedan innan, men hade önskat ha lite mer uppdaterade åsikter då föregående tråd är från ett år tillbaks. angående de Utra wide 21:9 skärmarna som börjar bli populära, "curved"

Skillnaden mellan de två är väl till största del IPS (dell) och VA-skärm (samsung). Hoppas på så lite BLB som möjligt, men ändå bra visningsvinklar.

En av dessa skärmarna eller finns det fler liknande (samma prisklass) som flygit under radarn?

Tack för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003
Skrivet av MiniPC:

Hej, har varit inne på Sweclockers ett bra tag men aldrig postat innan, skapade bara en användare inom de senaste månaderna.

Har läst en liknande, eller likadan tråd sedan innan, men hade önskat ha lite mer uppdaterade åsikter då föregående tråd är från ett år tillbaks. angående de Utra wide 21:9 skärmarna som börjar bli populära, "curved"

Skillnaden mellan de två är väl till största del IPS (dell) och VA-skärm (samsung). Hoppas på så lite BLB som möjligt, men ändå bra visningsvinklar.

En av dessa skärmarna eller finns det fler liknande (samma prisklass) som flygit under radarn?

Tack för svar

En polare har en Dell UltraSharp U3415W och den är riktigt fin. Dock så har den BLB i kanterna, men det är inget jag skulle störa mig av. Man se det tydligast när man tar telefonen och sedan filmar skärmen. I spel är det svårt att se.

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

@BrusE:
Tack för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003
Skrivet av MiniPC:

@BrusE:
Tack för svar

Jag kan meddela att polaren är sjukt nöjd med skärmen. Jag kommer nog
också att köpa en när det blir dags att uppgradera min dator.

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

Lite sen på bollen, men Digital Trends listar här sina favoriter.

http://www.digitaltrends.com/computing/widen-your-resolution-...