Forumdelen sponsras av

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

Snabba puckar tack, vilken SwedX?

http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=776

eller

http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=895

Den billigare är "energisnål" och har USB, den dyrare har "satellitmottagare", jag vet dock inte alls vad något av detta är bra till. Jag ser typ på Nyhetsmorgon och kollar på filmer på Netflix från min dator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Feb 2006

Haha gillar den första länken, Max 1080P in via HDMI samt den inbyggda mediaspelaren... Hur ska jag då nyttja 4K??

Edit: Länk två verkar ju vid första anblick mycket mer intressant.

6700K @ 4,8GHz | 32GB | 290X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Jan 2011

Någon som vet vad detta är för skärmar egentligen?

Stationär:Asrock P67 Extreme 4 | i5 2500K@4.5Ghz | Asus GTX 970 black Överklockad | Samsung Evo 960 1TB, 2x WD blue 5TB | 8GB Corsair XMS3 + 8GB Hyper x Fury | EVGA Supernova G2 750W Gold | Silverstone FT02
Laptop: Dell XPS 15 2017
Mobil: Oneplus 6 128GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rosornas stad
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av Baxtex:

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1168660-swedx-bra-eller...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Baxtex:

Det är väl utan mottagare så man ska slippa avgiften?

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006

Vet att dom förut körde med paneler från Samsung, men va några år sen så kan vara annat nu.

here we go!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2013

Har haft en LCD tv från SwedX , fungerade hur bra som helst. Var en 46" LCD panel från LG på den i alla fall.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

Jag köpte en Digihome 65" istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sikfors
Registrerad
Feb 2007

Sämst, köpt fem skärmar, alla havererat efter att garantin precis gått ut. Företaget använder även fel specs ofta och säger at "panelen är 4k" men inget annat av hårdvaran klarar mer än 1080p vilet gör att bilden i alla digitala displaymodes ser ut som skit och man tvingas använda VGA får att ens kunna läsa text. Har ofta haft problem med flimmer, tjutande kondensatorer och annan bullshit. Kan dock säga att jag aldrig haft ett pixelfel till deras fördel.

Deras mjukvara suger rätt hårt med, den postar som att att den klarar 62hz fast max är 60 och då så fort man kör ett spel eller annat via datorn som inte ger möjlighet att välja hz innan spelet startar så är man fast vid "out of sync"

Man ska inte köpa nått av de här skojarna.