Söker HotS spelare för ranked team

Permalänk

Söker HotS spelare för ranked team

Hej!

Jag har spelat HotS sedan release nu och börjar så smått bli lite irriterad på att solospela,
jag följer e-sport scenen frekvent och anser mig väl inläst på spelet.
Nu känner jag att det vore skoj att se vad man kan göra med lite teamplay med några spelare som också vill detsamma.

Då jag är precis i startgroparna för ett lag finns samtliga positioner lediga.
Vem är jag?
30 år skämtsam person som kommer överrens med de flesta.
Har vana av att leda grupper och lag från ffa. WoW något jag inte längre spelar.
Framförallt jag gillar utmaningar och att utmana mig själv.

Jag själv spelar främst Support eller Assasin, men kan givetvis även andra roller, vi får diskutera inom laget en bra komp.

Det enda jag önskar av dig är:
*Lagspelare
*No-Rage player
*Möjlighet att träna tillsammans med laget (handlar om nån/några timmar på en tillsammans utvald dag,inga större uppoffringar egentligen)
*Mikrofon (givetvis)

Är du/ni(kanske ett par kompisar?) sugna på att se vad vi kan hitta på, skriv gärna ett meddelande till mig här på Swec.
Eller kontakta mig in-game: Sway #2620

Väl mött!

Visa signatur

#[ ASRock 790 PRO RS], Intel Core i9 13900K 68mb], [Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB], [Corsair Vengeance DDR5 5600MHz 2x16GB],[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX ADVANCED][PSU:Corsair RM1000x 1000W]

Permalänk
Medlem

@sway: Spelade spelet en del i slutet på betan och när det gick skarpt. Men har spelat det väldigt lite på senare tid, främst pga att kompisar osv inte har samma tid att spela längre. Spelar nog helst warrior och tror det är där jag är bäst. Dock ingen direkt koll på hur bra jag egentligen är på spelet, inte helt värdelös men inget proffs heller. Vet inte om jag är intressant eller om du kanske redan fått ihop ett lag.
Men jag är åtminstone sugen på att komma in i spelet mer igen och ha lite folk att lira med.

Om mig: Jag är en kille på snart 30 år som är arbetslös så tid att spela är oftast inget problem.
Anser mig själv va en teamspelare i de flesta spel då jag hellre vinner matchen än får en bra KDA.
Aldrig ragequittat eller något sådant förutom att jag kan bli irriterad på mig själv om jag spelar dåligt.
Har givetvis en mikrofon.

BigB#2999 på battle.net om du har några funderingar.