Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

The Division

Vad tycker ni som spelar The Division egentligen,
Jag gillade Destiny, och nu ska tydligen The Division vara liknande.
Tänkte höra ifall det är värt att lägga pengarna, eller är det lika bra att stanna vid Destiny?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lappland
Registrerad
Feb 2008

har inte spelat destiny men jag gillade att levla upp till 30 och skaffa high end gear. Men nu efter ca 110 timmar börjar det kännas lite tunt. Och jag kommer inte orka grinda för att få de perfekta rollsen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av Chibariku:

har inte spelat destiny men jag gillade att levla upp till 30 och skaffa high end gear. Men nu efter ca 110 timmar börjar det kännas lite tunt. Och jag kommer inte orka grinda för att få de perfekta rollsen.

Alright, så tycker du att det var värt pengarna, eller bör man vänta ett tag til?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lappland
Registrerad
Feb 2008

@korpi2: 100 timmars nöje för 400 kr är helt klart värt det i mina ögon. Men man ska veta att end game är lite trist just. Bara ett grindade för bättre lot som man egentligen bara behöver om man ska köra dark zone.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@Chibariku: Så Grinda bättre loot.
Finns det någon mening med storyn eller känns den lite meh :)?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

Kanske ska vänta tills en expansion/större DLC släpps. Lvl 30 finns typ ingenting alls att göra annat än att strula runt i DZ för bättre loot.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2011

För mig handlar de mer om att jag inte gillar konsoll alls, speciellt inte sjuk/fps spel där på ^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lappland
Registrerad
Feb 2008
Skrivet av korpi2:

@Chibariku: Så Grinda bättre loot.
Finns det någon mening med storyn eller känns den lite meh :)?

Jag gillade storyn, speciellt när man började plocka upp alla "intels" (mobiler, datorer och dagböcker mm) på kartan som berättar storyn hur olika personers synvinkel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@Chibariku:
Alright, lika bra att slå till då, få se om jag ångrar mig efter en vecka :>
tack för inputs

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2011

Hejsan SweClockers! Ville bara säga att jag har skapat en FaceBook grupp där alla The Division Sverige PC spelare kan joina och hitta Spelare/Teams.

[B]i7 4790K | MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB | G.Skill Ripjaws X 16GB DDR3 1600MHz | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | Samsung SSHD 2TB | ASUS 24" VG248QE 144Hz