RAM skickas med extra statisk påse?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §1.1*

Tråd låst då denna forumdelen ej är till för enskilda supportärenden. Dessutom otrevlig attityd i trådstart/inlägg.

Citat:

§1.1 Var trevlig och respektera andra.

Citat:

Denna forumdel ska dock inte användas för att ta upp konflikter. Dessa frågor diskuteras istället i forumdelen Konsumenträtt.

Vänligen observera att forumet inte heller ska ses som en motsvarighet till den ordinarie kundtjänsten. Vid frågor om exempelvis en specifik order, leveranstider eller returärenden är det bättre att använda de officiella supportkanalerna.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Inet

Hej! Ledsen för lite sent svar här men korta svaret är: nej, självklart inte OK att vi skickar känslig hårdvara på detta sättet.

Vi har en del nytt folk som är på upplärning och uppenbarligen har det brustit i packningsrutinen. Det här har redan tagits upp med all berörd personal som ett exempel som absolut inte får hända.

Har varit i kontakt med TS och vi kommer att byta ut RAM-minnet, oavsett om det fungerar eller inte, och självklart utan kostnad för TS.

Kan bara beklaga att det inträffat och försöka se till att det inte händer igen.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Först vill jag be om ursäkt för min dåliga trådstart, och vill tillägga att all respons jag fått från @Inet har varit oklanderlig. Idag fick jag SMS-avisering om att jag hade två paket att hämta ut.

Förutom ett korrekt emballerat minne fick jag 17 st pingvinstänger, bag och t-shirt (Asus Strix), mössa (Steelseries), två nyckelband (MSI & Asus), två pennor (Be Quiet!) och en gamingmus från MSI! Jag hade varit nöjd med ett nytt minne.

Misstag kan alla göra, det viktiga är vad som händer efteråt. Jag vill härmed tacka @Inet för det goda bemötande jag fått, och ber än en gång om ursäkt för mina onödigt bryska formuleringar i trådstarten.

Inlägg infogat /screamin-daemon, moderator