Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

| I7 4790K @ 4,6 | Kingston DDR3 HyperX Beast 2400mhz 8GB | Asus Z97-A | Asus GTX1070 Strix OC @ 2000 Core | Crucial MX100 SSD 256gb | Fractal Design R4 Black Pearl | Noctua NH-D15 | XFX XXX ProSeries 850w |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Jag lirar Division lite casual, sitter på en lvl 30 gubbe så det är bara att fråga så kan vi säkert lösa något går under Zombiepub på UPlay

ps. håller med att de e dötrist att lira själv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Zoxx0:

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

Jag kör (på Xbox)!
Dock rätt sällan, Lvl 23 ftf.
Hade varit kul att köra lite dark zone med nån

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2014

@Zoxx0: Lägg till "eppylito" om du är sugen för lite lir. Är lvl 17 atm

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@Zoxx0 *Bump raderat*