Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

| I7 4790K @ 4,6 | Kingston DDR3 HyperX Beast 2400mhz 8GB | Asus Z97-A | Asus GTX1070 Strix OC @ 2000 Core | Crucial MX100 SSD 256gb | Fractal Design R4 Black Pearl | Noctua NH-D15 | XFX XXX ProSeries 850w |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Jag lirar Division lite casual, sitter på en lvl 30 gubbe så det är bara att fråga så kan vi säkert lösa något går under Zombiepub på UPlay

ps. håller med att de e dötrist att lira själv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Zoxx0:

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

Jag kör (på Xbox)!
Dock rätt sällan, Lvl 23 ftf.
Hade varit kul att köra lite dark zone med nån

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2014

@Zoxx0: Lägg till "eppylito" om du är sugen för lite lir. Är lvl 17 atm

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@Zoxx0 *Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Den här gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Zoxx0:

Inte en jäkel

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

är lvl 5 tror jag, lägg till OfficialBeLaNd på uplay

Min dator: GPU: XFX Radeon RX480 8GB, CPU: Intel Core i5 4570, Moderkort: Msi Z97 Gaming 5, PSU: Fractal Design Integra R2 500W, CPU Kylare: Cooler Master TX3 EVO, Chassi: Corsair Carbide SPEC-01

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

@monkeypwner är lvl 7 nu

Min dator: GPU: XFX Radeon RX480 8GB, CPU: Intel Core i5 4570, Moderkort: Msi Z97 Gaming 5, PSU: Fractal Design Integra R2 500W, CPU Kylare: Cooler Master TX3 EVO, Chassi: Corsair Carbide SPEC-01

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2003

Adda mig, "tjocktomten"

/SAnDis - Pew pew

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Dec 2005

Söker spelare

Tjena!

Jag söker enstaka spelare eller en grupp som lirar The Division på PC.

Ser helst att du/ni är 25 år och uppåt.

Adda DBellander

/Danne

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2006

La till alla som hade skrivit nick!
Sandpappret heter jag på uplay

My name is legion, for we are many.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2016

Någon här som spelar fortfarande?

grogg.SE heter jag på Uplay. 40+, casual och spelar när det finns tid. Springer mest runt i LZ och UG.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

@grogt: Jag spelar och söker spelare! Spelar du fortfarande? Uplay: Jewbaccae