Sekretess inställningar i One Plus Two.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Sekretess inställningar i One Plus Two.

I One Plus One går det neka appars tillgång till kontakter, bilder, plats, allting i telefonen som appen inte behöver ha tillgång till. Eftersom One och Two inte använder samma OS undrar jag om detta alternativet också finns i Two.

Alternativ andra tillverkare som erbjuder samma tjänst i sina mobiler.

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Cala D'or, Mallorca
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Sweede:

I One Plus One går det neka appars tillgång till kontakter, bilder, plats, allting i telefonen som appen inte behöver ha tillgång till. Eftersom One och Two inte använder samma OS undrar jag om detta alternativet också finns i Two.

Alternativ andra tillverkare som erbjuder samma tjänst i sina mobiler.

Efter att Google släppte Android 6.0 så har de lagt till App permissions som låter dig kontrollera vad apparna ska ha tillgång till, t.ex. kamera, kontakter, kalender och så vidare. Även one+2 ska ju ha det.

(skrolla lite längre ner på sidan)
One plus 2 - App permissions

Googles Förklaring till app permissions

Jag vet att Samsung Galaxy s7 har den funktionen eftersom den har Android 6.0

Intel Core i5 4670k
Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming
NZXT H440 Red/Black
Corsair Vengeance 2133Mhz 8GB
Crucial MX300 525GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av GraffeT:

Efter att Google släppte Android 6.0 så har de lagt till App permissions som låter dig kontrollera vad apparna ska ha tillgång till, t.ex. kamera, kontakter, kalender och så vidare. Även one+2 ska ju ha det.

(skrolla lite längre ner på sidan)
One plus 2 - App permissions

Googles Förklaring till app permissions

Jag vet att Samsung Galaxy s7 har den funktionen eftersom den har Android 6.0

Nice, tack för hjälpen

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB