Spela tillsammans

Permalänk

Spela tillsammans

Tjena!

Jag och en kompis spelar samma spel varje dag o kväll tänkte att vi skulle testa något nytt.

Vi söker ett spel med en bra storyline som vi kan spela tillsammans (spelar ingen roll om det är multiplayer eller inte).

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag är en stark supporter av Borderlands-spelen. Portal har ett 2-spelar läge. Castle crasher är allmänt kul och flummigt. Magicka har friendly fire ^^. Rocket league saknar story, men är rätt kul.

Många arpg spel funkar ju också att köra så (torchlight, diablo, gauntlet, path of exile osv)
Dark souls spelen är också rätt poppis.

Visa signatur

Intel i5 13600K- RTX 3060 - 32 GB Corsair Vengeance 3000 MHz DDR4

Permalänk
Medlem

Angående Torchlight. Kört med polare, kul i starten men looten man får är helt värdelös tycker jag, massvis med skräp lot även fast man utforskat som en galning och slåss mot bossar osv.

Har bara kört Portal 1/2 i stort sätt solo, kört lite co-op och kan rekommendera.

Left 4 Dead Fick nog mest co-op med polarna helt hysteriskt roligt.

Inte varit allt för inne på Team Fortress men med polare så är det ganska roligt och mycket variation på game modes.

EVE Online (mmo dock och nishe) men här har man nog upplevelse man aldrig kommer glömma. Att vara med i krigen och delta i propagandan samt resten av communityn är som en drog efter ett tag.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

Saints Row 4 är roligt och har coopläge.

Permalänk

Tack, ska kolla på dessa!