Spela tillsammans

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Spela tillsammans

Tjena!

Jag och en kompis spelar samma spel varje dag o kväll tänkte att vi skulle testa något nytt.

Vi söker ett spel med en bra storyline som vi kan spela tillsammans (spelar ingen roll om det är multiplayer eller inte).

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå/Stockholm
Registrerad
Dec 2012

Jag är en stark supporter av Borderlands-spelen. Portal har ett 2-spelar läge. Castle crasher är allmänt kul och flummigt. Magicka har friendly fire ^^. Rocket league saknar story, men är rätt kul.

Många arpg spel funkar ju också att köra så (torchlight, diablo, gauntlet, path of exile osv)
Dark souls spelen är också rätt poppis.

i56600k - 1060 3gb - 16 gb ddr4 - 512 gb SSD...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
#Archlinux
Registrerad
Jun 2007

Angående Torchlight. Kört med polare, kul i starten men looten man får är helt värdelös tycker jag, massvis med skräp lot även fast man utforskat som en galning och slåss mot bossar osv.

Har bara kört Portal 1/2 i stort sätt solo, kört lite co-op och kan rekommendera.

Left 4 Dead Fick nog mest co-op med polarna helt hysteriskt roligt.

Inte varit allt för inne på Team Fortress men med polare så är det ganska roligt och mycket variation på game modes.

EVE Online (mmo dock och nishe) men här har man nog upplevelse man aldrig kommer glömma. Att vara med i krigen och delta i propagandan samt resten av communityn är som en drog efter ett tag.

Arch - Makepkg, not war -||- Asus Crosshair Hero VI -||- GSkill 16GiB DDR4 15-15-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 1600x @ 4.1GHz -||- nVidia MSI 970 Gaming -||- Samsung 850 Pro -||- EVEGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- Asus Xonar Essence STX -||- Sennheiser HD-650 -||
Arch Linux, one hell of a distribution.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

Saints Row 4 är roligt och har coopläge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Tack, ska kolla på dessa!