Permalänk
Medlem

Hur är XTRFY kvalitet?

Nån som har XTRFY mus?

Haft min nip edition XTRFY mus i 1 månad och höger/väster knapp har blivit väldigt lösa vid tryck.

haft logitech och andra möss 2 år+ utan problem.

spelar mycket overwatch, counter-strike och mmo där du använder dessa knapper mycket men detta är löjligt.

Borde jag lämna in den? visst har 2 års garanti men undrar om det kan gå på garantin?

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

Nån som har XTRFY mus?

Haft min nip edition XTRFY mus i 1 månad och höger/väster knapp har blivit väldigt lösa vid tryck.

haft logitech och andra möss 2 år+ utan problem.

spelar mycket overwatch, counter-strike och mmo där du använder dessa knapper mycket men detta är löjligt.

Borde jag lämna in den? visst har 2 års garanti men undrar om det kan gå på garantin?

Självklart ska du det.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

support Xtrfy

@Netforce: Hej Netforce, Du skall självklart lämna tillbaka musen, om du får problem med detta så bara kontakta support@xtrfy.com så hjälper jag dig där.

MVH
Erik
Xtrfy

Permalänk
Medlem

Nu har jag ingen mus från Xtrfy men har en musmatta och den är i extremt bra skick även efter ett års spöande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

Nån som har XTRFY mus?

Haft min nip edition XTRFY mus i 1 månad och höger/väster knapp har blivit väldigt lösa vid tryck.

haft logitech och andra möss 2 år+ utan problem.

spelar mycket overwatch, counter-strike och mmo där du använder dessa knapper mycket men detta är löjligt.

Borde jag lämna in den? visst har 2 års garanti men undrar om det kan gå på garantin?

Det ska absolut lämnas in. Har man 2års garanti så lär dom inte ta dåliga knappar som förslitningsskada.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.