Permalänk

ducky mini PKX-6200 instruktions manual

Tjena,
Har tydligen slarvat bort instructions manuallen till den äldre versionen av ducky mini PKX-6200, och kan inte för mitt liv hitta en digital kopia längre. Försöker ta reda på vad de olika dipswitcharna på undersidan gör mer specifikt (jag minns att någon stängde av windows tangenten osv, och något hade med led att göra, men inte specifikt vilken som gjorde vad).
Det jag skulle vilja göra är att stänga av fn+shift (toggle) som jag titt som tätt råkar trycka in. samt helst stänga av PN knappen eller göra den till en windows key.

tack på förhand

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Permalänk

Ah, perfekt tack, ser ut som Poker II user Manual är samma passar till min modell, verkar tyvärr inte finnas något sätt att stänga av FN+Toggle eller programming tangenten. Så verkar vara något jag får leva med tyvärr.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|| divine creator ||