Vad har hänt med hotmail (web outlook) ?

Permalänk

Vad har hänt med hotmail (web outlook) ?

Startade upp för o kolla lite mail..

1300st olästa, verkar inte registrerat att jag både läst och slängt några mail senaste 3 månaderna...?

Går inte att massmarkera mer än 26 åt gången osv..

Det är helt kaputt.. någon mer som råkat ut för detta?

Jag har bl.a mitt egna larm kopplat till mailen, trillar in ett hundratal rapporter dagligen, har inget hänt så brukar jag tömma det varje dag genom att söka på mitt larm o sen tömma alla resultat, det går inte längre...

Blir vansinnig!

Permalänk
Rekordmedlem

Hotmail fungerar normalt för mig iallafall.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Helt kaput verkar det inte vara för mig i alla fall. Jag loggade nyss in på min hotmail/outlook för att testa och kunde massmarkera alla olästa (1200+) och flagga samtliga som lästa med ett par klick.

Bildförklaring

Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Permalänk
Medlem

@Michelangelo:

Har för mig att Adblock/flashblock bryter flera av funktionerna. testa pause tillägget

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Skrivet av Xeraton:

Helt kaput verkar det inte vara för mig i alla fall. Jag loggade nyss in på min hotmail/outlook för att testa och kunde massmarkera alla olästa (1200+) och flagga samtliga som lästa med ett par klick.

Bildförklaring

Det går icke för mig, har provat flera datorer..

Skrivet av hakd:

@Michelangelo:

Har för mig att Adblock/flashblock bryter flera av funktionerna. testa pause tillägget

Har inget av dessa ens installerat