Normala Angry Birds.

Permalänk
Medlem

Normala Angry Birds.

Jag är sur och förvånad över att dom enda normala Angry birds-spelen verkar vara det första och Rio.
Alla andra är antingen käpprätt åt helvete i temat eller också så är det 0-åring pussigoshjälpmedelsyndrom av allt.
Man tycker att Rovio borde ha producerat fler som bygger på det som det faktiskt skall göra, skjuta ihjäl grisarna med fåglarna.
Och Angry birds 2 skall vi inte ens tala om, det var nog det i särklass sämsta skit jag sett.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Ok..

Har vi nån fråga, eller är detta bara ett blogginlägg för att få ur dig en åsikt utan att egentligen vilja få igång en diskussion?

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Medlem

Nu låter du som en angry bird tycker jag..

Nä, men ärligt, har bara spelat första spelet, tycker det var/är bra. Sen räcker det för mig

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av evilsin:

Ok..

Har vi nån fråga, eller är detta bara ett blogginlägg för att få ur dig en åsikt utan att egentligen vilja få igång en diskussion?

Nej, det jag är ute efter är att se om det trots allt kan finnas någon utgåva som faktiskt är spelbar.
Många gånger kan det vara så att man inte känner till alla.

Edit: Jag testade Angry birds star-wars.
Den hade allt jag sökte, förutom en sak, fortfarande den där fjoll-linjen som talar om var man siktar.
Jag hade inte haft något emot den om man kunde stänga av den, men det går givetvis inte.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Hedersmedlem

@Lifooz *Tråd låst i enlighet med §3.4*

Tyvärr saknar tråden diskussionsvärde/en vettig frågeställning. Du är välkommen att PM:a en ny trådstart ifall tråden ska öppnas igen.

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/mdoerator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...