Normala Angry Birds.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012

Normala Angry Birds.

Jag är sur och förvånad över att dom enda normala Angry birds-spelen verkar vara det första och Rio.
Alla andra är antingen käpprätt åt helvete i temat eller också så är det 0-åring pussigoshjälpmedelsyndrom av allt.
Man tycker att Rovio borde ha producerat fler som bygger på det som det faktiskt skall göra, skjuta ihjäl grisarna med fåglarna.
Och Angry birds 2 skall vi inte ens tala om, det var nog det i särklass sämsta skit jag sett.

/Lifooz

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Aug 2003

Ok..

Har vi nån fråga, eller är detta bara ett blogginlägg för att få ur dig en åsikt utan att egentligen vilja få igång en diskussion?

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Huddinge/Stockholm
Registrerad
Jan 2015

Nu låter du som en angry bird tycker jag..

Nä, men ärligt, har bara spelat första spelet, tycker det var/är bra. Sen räcker det för mig

Dator 1: | i7 7700k | MSI GTX 1080 Gaming X | MSI Z270 Gaming pro carbon | Corsair LPX DDR4 16 GB | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 10
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av evilsin:

Ok..

Har vi nån fråga, eller är detta bara ett blogginlägg för att få ur dig en åsikt utan att egentligen vilja få igång en diskussion?

Nej, det jag är ute efter är att se om det trots allt kan finnas någon utgåva som faktiskt är spelbar.
Många gånger kan det vara så att man inte känner till alla.

Edit: Jag testade Angry birds star-wars.
Den hade allt jag sökte, förutom en sak, fortfarande den där fjoll-linjen som talar om var man siktar.
Jag hade inte haft något emot den om man kunde stänga av den, men det går givetvis inte.

/Lifooz

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@Lifooz *Tråd låst i enlighet med §3.4*

Tyvärr saknar tråden diskussionsvärde/en vettig frågeställning. Du är välkommen att PM:a en ny trådstart ifall tråden ska öppnas igen.

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/mdoerator

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk