Bästa bluetoothhörlurar 2016?

Permalänk
Medlem

Bästa bluetoothhörlurar 2016?

Jag har ett par Marshall Major II Bluetooth som jag är inte är nöjd med. När datorn eller telefonen etablerar en ljudström så skapas ett tydligt "surr", ett problem som många blåtandlurar verkar dras med efter lite efterforskningar på nätet. Då jag ofta lyssnar på låga volymer stör bruset mig.

Finns det några bra blåtandslurar som är totalt brusfria?

Permalänk
Medlem

Är inte det där lite personlig preferens? Jag har ett par Astro A38 och dom är snudd på helt brusfria, men... jag hör brusreduceringen (!) jobba om jag ligger i ett precis tyst rum och lyssnar. Jag är mycket nöjd med dessa (fast dom är inte "2016"), och ljudkvaliteten är kanonbra för de ändamål jag använder dom till (Kopplade till ATV4, telefonen och ljudböcker via dator/telefon).

När jag googlade lite så såg jag att Media Markt ser ut att ha ett bra utbud, och mina erfarenheter säjer att dom har bra personal... jag hade helt enkelt åkt dit och testat runt.

Permalänk
Medlem

Jag har hört bra om Sennheiser Momentum Wireless, Bose SoundLink AE II Wireless och Bose SoundLink OE. Dock är detta riktiga dyrgripar.

Permalänk
Medlem

Har använt ett par AKG K845bt i snart ett år.
Funkar svinbra med klart ljud.

Permalänk
Medlem

Väntar på mina Pugz, kan återkomma med resultatet när de väl kommer.

https://www.kickstarter.com/projects/pugz/pugz-worlds-smalles...

Permalänk
Medlem

Kanske inte "hörlurar" men jag väntar på mina Phazon i midnight blue färg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Jag har hört bra om Sennheiser Momentum Wireless, Bose SoundLink AE II Wireless och Bose SoundLink OE. Dock är detta riktiga dyrgripar.

Det går inte att stänga av Sennheisers "Noice Reduction" som brusar en hel del. Bra ljud men brus får man på köpet om man ska köra trådlöst!