Bänkdiskmaskin begagnat, fel på den ??

Permalänk
Medlem

Bänkdiskmaskin begagnat, fel på den ??

Hitta en på Annons och säljaren beskriver Electrolux maskinen.

"Vet inte åldern, köpte den själv begagnad för ett och halvt år sedan. Den fungerar bra när man har sköljt av disken innan, inte så tyslåten men fungerar som man kan förvänta sig."

Vanligt att dessa kräver att man sköljer disken och att dom låter ??

Ska kolla på denna imorgon och är det nått jag ska tänka på ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Inaktiv

Låter inte som en kap oavsett vad den kostar.
Min gamla bänkdiskmaskin sedan 7 år tillbaka är nästan tyst och man behöver aldrig skölja disken, tvärtom jobbar diskmaskinen bättre om du har skit på..

Permalänk
Medlem

Dubbelkolla att du har rätt anslutningar, både till och från. Vi var nära att köpa en för ett antal år sedan, men det föll på att avloppsanslutningen satt bökigt till för en bänkdiskmaskin - den var anpassad för vanlig maskin.

Bänkdiskmaskiner är ju inte så fasligt dyra, så köp den bara om du får ett pris som känns riktigt bra - osäkerheten med åldern gör ju att risken finns att den inte håller så länge.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeMM:

Låter inte som en kap oavsett vad den kostar.
Min gamla bänkdiskmaskin sedan 7 år tillbaka är nästan tyst och man behöver aldrig skölja disken, tvärtom jobbar diskmaskinen bättre om du har skit på..

Reagera på beskrivningen och hon begär 500 kr eller bud .

Bild på maskinen.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s600x600/134069...

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.