Skärm som även är snygg bakifrån

Permalänk
Medlem

Skärm som även är snygg bakifrån

Hej!

Söker en skärm som även är snygg bakifrån. Den kommer stå så att man även ser baksidan och då blir min sambo galen om det är en massa klistermärken / logga i silver eller för mycket detaljer som sticker ut. Inte heller för mycket "tuff" plast, utan ren design sökes. 22-24". Ingen speciell prestanda behövs, ren surfdator kommer det vara till. Betalar hellre lite mer om det behövs, för husfridens skull..

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Vilka har du kikat på hittills?

Permalänk
Medlem

Kanske en Asus VX24AH?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2924031
I mitt tycke stilren, men man får tänka på att kablarna sätts in på baksidan.

Permalänk
Medlem

Ska ju vara någon med kåpa för kablarna...

Permalänk
Hedersmedlem

Gillar min S24D590PL mycket, tycker den ser bra ut bakifrån också även om jag inte ser den sidan själv. Samma problem med kablarna dock.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2535106

Permalänk
Medlem

Köp min Samsung S27A950D? Den är något över i storlek, men jag har varit mycket nöjd under tiden med skärmen. Just nu till vrakpris eftersom jag ska köpa ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Vilka har du kikat på hittills?

Gillar Philips Brilliance 242G5DJEB. Framförallt baksidan. Funderar på att byta fästet till ett rör (med vesa hunrda fäste) som man kan dra kablarna igenom ner under bordet. Gillar dock inte det röda på framsidan av skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

Köp min Samsung S27A950D? Den är något över i storlek, men jag har varit mycket nöjd under tiden med skärmen. Just nu till vrakpris eftersom jag ska köpa ny.

Den var ju absolut en variant. Men jag vill ha max 24" och ny med garanti. Såg att det fanns en 23" av denna men modellen är tydligen nedlagd.

Permalänk
Medlem

@stimy09: Uuuh va kinkig... Lycka till i jakten, och om du ångrar dig så finns den kanske kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

@stimy09: Uuuh va kinkig... Lycka till i jakten, och om du ångrar dig så finns den kanske kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimy09:

Gillar Philips Brilliance 242G5DJEB. Framförallt baksidan. Funderar på att byta fästet till ett rör (med vesa hunrda fäste) som man kan dra kablarna igenom ner under bordet. Gillar dock inte det röda på framsidan av skärmen.

Okej, tycker inte att den var särskilt snygg bakifrån, men smaken är som baken! De modeller som jag tycker är snygga bakifrån är de som är välvda, exempel finns länkat tidigare i tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Okej, tycker inte att den var särskilt snygg bakifrån, men smaken är som baken! De modeller som jag tycker är snygga bakifrån är de som är välvda, exempel finns länkat tidigare i tråden.

Kan hålla med. Dom välvda är snygga(re). Missade att skriva i första posten att jag vill kunna köra ett vesa 100 fäste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimy09:

Kan hålla med. Dom välvda är snygga(re). Missade att skriva i första posten att jag vill kunna köra ett vesa 100 fäste.

Aha, förstår! Då går många av de skärmar med välvd baksida bort

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL