Tre medlemmar vinner priser i CDON.coms Green Friday-tävling

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Tre medlemmar vinner priser i CDON.coms Green Friday-tävling

Efter hård gallring har juryn utsett tre vinnare i CDON.coms Green Friday-tävling, där uppgiften var att på finurligast sätt klimatkompensera.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Jan 2014

<3 Halldins bidrag.

¯\_(Ó.ò)_/¯

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Grattis alla vinnare. Verkligen roliga bidrag denna gång, precis som det ska vara :D.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Mar 2016

Grattis till er vinnare, har själv varit taggasd på se vilka de vinnande bidragen var. Ni tre förtjänade eran vinst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015

grymma priser. Grattisar!

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | MSI 1080 ti Gaming x | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Htpc: A8-7600 | hyperx 8gb | kinstone V300 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2007

Verkligen värdiga vinnarbidrag tycker jag Grattis!

Skickades från m.sweclockers.com

Intel i7 2600K @4,8GHz - EVGA Geforce GTX 970 - Samsung S34E790C

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2007

Stort grattis till vinnarna!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Grattis till vinnarna och kan definitivt säga att jag fick mig ett gott skratt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ligg: Rulla: Spela Död
Registrerad
Jan 2002

Jag får i stort sett alltid tävlingshybris och blir tvärsäker på att jag har vunnit, men denna gången kändes det extra mycket så. Har vart inne och kollat Sweclockers många gånger om dagen och bokstavligen hållit andan... Skoj att äntligen vinna något!

Som kuriosa har jag idag ett 770 Windforce 3X 2GB.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Halldins bidrag tyckte jag om. I övrigt verkar det bara som att dom ibland lottar fram bidragen istället för att välja det bästa....

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kalix
Registrerad
Sep 2004

1 och en halv månad senare? Herre jessus vad dessa tävlingar tar länge att avslutas nu mer..

MSI X-POWER x58. Intel core i7 970 @ 4.5GHz 24/7. Geforce GTX 670 Windforce. Patriot 3x4 12GB @ 2000MHz. Creative xfi fatality pro. Acer GD245HQ 23.6" Corsair HX850W. Crucial Real SSD 64GBX2 @ RAID0

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2011

Jag förstod inte det där med att det alltid blåser på västkusten? :/

Grattis

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Halldin:

Jag får i stort sett alltid tävlingshybris och blir tvärsäker på att jag har vunnit, men denna gången kändes det extra mycket så. Har vart inne och kollat Sweclockers många gånger om dagen och bokstavligen hållit andan... Skoj att äntligen vinna något!

Grattis till oss!
Trodde själv inte jag skulle vinna något men är så jävla glad nu!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av Halldin:

Det var underbart nördigt bidrag i sann Sheldon anda!

¯\_(Ó.ò)_/¯

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004

Fan vad roliga ni är Grattis till de fantastiska priserna.

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer X34A]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]--[Creative Gigaworks T20]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
under en sten
Registrerad
Apr 2005

Kunde ha vunnit denna tävling lätt.
För någon månad sedan "uppfann" jag den ultimata miljöanpassningen då jag tydligen slängde min helt nyinköpta SSD tillsammans med paketet den kom med. "sadsmiley"

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?