Treklöver vinner Månadens Galleri

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Treklöver vinner Månadens Galleri

Med nära hälften av rösterna intar Project Three Leaves en klar första plats i senaste omgången av Månadens Galleri. Denna följs upp av ett "motorinspirerat" bygge och Raspberry Pi-kluster.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gusum
Registrerad
Feb 2014

Lite udda build men välförtjänt förstaplatsen

Dator: MB Asus Maximus VII Formula CPU Intel i7 4790k @4.5GHz Kylare Corsair H80i RAM BallistiX Sport 16GB @1600MHz
HDD Seagate Barracuda 2TB PSU Corsair RM1000 GPU HD7970/280X CrossFire
Chassi Fractal design define r4 Skärm AOC 24" 144Hz LED
Mobil: OnePlus 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2009

Mycket välförtjänt och inte alls förvånande. Vilket jäkla bygge!

Crucial Ballistix Tactical 16GB 2750Mhz ■ Asus Z170-A ■ MSI GTX 1070 Gaming X ■ Intel i5 6600k 4.5Ghz
be quiet! Pure Rock ■ Samsung EVO 850 250GB
FD Define S ■ EVGA Supernova G2 650W
Seagate 7200RPM 1TB ■ CM Storm Quickfire, Cherry Blue ■ Logitech G403
BenQ 24" XL2430T

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014

Vad oväntat...

Välförtjänt. Grattis

| View 31 TG | Asus ROG Crosshair VI Hero | Corsair RMX 1000W | AMD R7 1800X |
| EVGA Geforce GTX 1080 Ti FE | G.Skill TridentZ 16GB 3000MHz CL15 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Apr 2008

Var det någon som trodde annat?

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

Grattis till alla tre!

Mobo: Z77M-D3H | CPU: i7 3770K 3,5 GHz | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x8GB 1600MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Display: AOC q2963Pm 29"| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: FD Integra R2 650W | CPU kylare: CM Hyper 212 EVO | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Hjälpsam
Plats
Karlskoga
Registrerad
Jan 2007

Man, that chassie its soo groovy.

Jädrigt snyggt och unikt bygge, stort grattis.

AMD Ryzen 7 1700 | Vega RX 64 | https://valid.x86.fr/ufsz9j | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W | Corsair 600T Graphite vit.
AMD FX8350 | Polaris RX 460 4 GB | https://valid.x86.fr/0q5pkm | Cooler Master V 700W | 32 GB ECC-Minnen.
HTPC | https://valid.x86.fr/ez1zxw |

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Skutskär
Registrerad
Jul 2005

Tacksamt att gå upp mot det där...

Tiden och pengarna som lagts ner samt resultatet gjorde ju att det bara fanns en vinnare. Sen att det kanske är en rejält underdimensionerad kylning så som jag förstått det är ju en annan femma.

Grattis vännen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Katrineholm
Registrerad
Sep 2013

*Kväser fram ett ljuvt segerrop för mig själv* Fyfan vad roligt måste jag säga!!! Fantastiskt roligt, kul att faktiskt få kliva fram i ljuset bland de mer välkända moddarna och samtidigt ännu roligare att få läsa Era positiva kommenterar!! Har inte missat en enda av Er, kan hända att jag inte alltid svarar då jag inte vet hur jag ska uttrycka min tacksamhet och uppskattning, men samtidigt försöka vara ödmjuk och inte skryta på något sätt, utan framgångarna och tävlingssegrarna får tala för sig själv

Jag finner inga ord människor, tack som tusan allihopa <3

Project Three Leaves
Daylight / Night Vision / Setup
V8 Ocean
Bygglogg / In sunlight / By night
Facebook //Sebastian

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av eucalyptus:

*Kväser fram ett ljuvt segerrop för mig själv* Fyfan vad roligt måste jag säga!!! Fantastiskt roligt, kul att faktiskt få kliva fram i ljuset bland de mer välkända moddarna och samtidigt ännu roligare att få läsa Era positiva kommenterar!! Har inte missat en enda av Er, kan hända att jag inte alltid svarar då jag inte vet hur jag ska uttrycka min tacksamhet och uppskattning, men samtidigt försöka vara ödmjuk och inte skryta på något sätt, utan framgångarna och tävlingssegrarna får tala för sig själv

Grattis hörrö!!:) bra jobbat:D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2013

Känns som att 6 fläktar är ett bättre pris än vattenkylaren rent prismässigt

2x Xeon E5-2670 | Asus Z9PE-D8 WS | Samsung 860 evo 250gb + diverse hårddiskar | GTX 680 | Evga G2 750 | Phanteks Enthoo Pro |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015

värdig vinnare, grattis

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | MSI 1080 ti Gaming x | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Htpc: A8-7600 | hyperx 8gb | kinstone V300 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av eucalyptus:

Stort grattis!

Laptop: Microsoft Surface Book 2 | Intel i7 8650U | Nvidia GeForce GTX 1060 | 16GB RAM | 256 GB SSD |

HTPC: Intel i7 6700k | Noctua NH-U9S | Samsung 950 PRO 512GB | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac | Ncase M1 | Corsair Vengeance LPX 2133MHz 16GB | Corsair SF600 600W | LG OLED55B6V | PlayStation 4 Pro | Nintendo Switch | Panasonic DMP-UB900 |

Ljud: Dynaudio Contour S 3.4 LE | Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Pro-Ject Debut Carbon Esprit | Pro-Ject Phono Box S | Astell & Kern AK70 | Shure SE535 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Apr 2003

Rätt vinnare! Helt makalöst vilka kreationer det kommer fram bland Sweclockers. Den gröna saken var grym helt enkelt.

[Fractal Design Define R5][Asus Prime X370-Pro][AMD Ryzen 7 1700X 3,4GHz+Noctua NH-U12S SE][Samsung 850 Pro 250Gb][Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 16 Gb][Asus GeForce GTX 980 Strix DirectCU II OC][Corsair RM750X]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Grattis! Va ingen tvekan om saken denna gången.

"Whether you think you can or you can't, you're right!"

I7 4790K @ 4,8ghz, Corsair 110i GT, Titan X Maxwell, 32 Gb 1600 Mhz RAM, 2 st 256 SSD i RAID0 för spel, 512 gb SSD systemdisk., Tascam US-2000 ljudkort. Skärm: Philips BDM4065UC 40" 4k.

+ Massa andra datorer i varje hörn av huset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2012

Underbart, grattis! Gillar att listan ser precis ut som jag hade röstat ifall jag fått rösta 1 till 3

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus ROG Strix GTX 1080 // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Såg 1'an och 3'an i gallierna lite random för ett tag sedan - båda slog mig som "wow!"
Gott jobbat!!

Att @MetallicAcid vann är väl inte direkt ovanligt.. allt den pojken gör är ju tomme fan amazing.
... han måste väl snart simma bland alla vinster han kammar hem ? haha

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Norrtälje
Registrerad
Okt 2011

Congrats to everyone who has one and been nominated. It is inspiring to see how much our community has grown and I proud to be part of it

Skrivet av andreas_dock:

Såg 1'an och 3'an i gallierna lite random för ett tag sedan - båda slog mig som "wow!"
Gott jobbat!!

Att @MetallicAcid vann är väl inte direkt ovanligt.. allt den pojken gör är ju tomme fan amazing.
... han måste väl snart simma bland alla vinster han kammar hem ? haha

Bah, I barely win anything haha. Besides, I am not in this for the prizes or sponsorships. I just get to do what I really love to do, and these prizes and sponsored parts just help me along my journey of self discovery and improvement in my work technique, communication and marketing, and photography

And thanks for enjoying my work! Any criticism good and bad is greatly appreciated

/J

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av MetallicAcid:

Bah, I barely win anything haha. Besides, I am not in this for the prizes or sponsorships. I just get to do what I really love to do, and these prizes and sponsored parts just help me along my journey of self discovery and improvement in my work technique, communication and marketing, and photography

And thanks for enjoying my work! Any criticism good and bad is greatly appreciated

/J

Låter som en bra inställning till både tävlingar, bygge och personligt utvecklande!

Har inte något att direkt klaga på, mer än att säga; Keep Up The Good Work!!

Love it.

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •