Permalänk
Medlem

Iiglo bordsfäste

Tjena, håller på att kolla på ett bordsfäste för två skärmar och hittade den här till ett väldigt bra pris (jämfört med det mesta andra jag har kollat på). Men ville höra med er på Sweclockers först om det fanns några nackdelar med den, cheers!

Permalänk
Medlem

Jag har denna https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00B77XBHE/, ser ut att vara samma exakt samma produkt, vet ej varför den säljs av två olika företag. Har en 27" och en 24" skärm på dem, är väldigt nöjd. Tänk på att ha en rejäl bordskiva bara.

Permalänk
Medlem

Jag köpte iiglos skärmstativ för 2st skärmar men med fasta armar, dvs den här.

Har hunnit använda det i nån vecka nu och har inte haft några som helst problem.
Tycker det känns väldigt gediget och bra kvalité, mina skärmar rubbas inte när man petar på dom så det blev ett stort lyft från vanliga fötterna.

Mitt kan man även montera utan fot, men då får man borra ett hål i bordet vilket jag tänker testa när jag hittat ett vettigt bord.
Det ska nog inte vara några problem med deras andra modeller heller skulle jag tro, man fick ett väldigt bra intryck iaf

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Jag köpte den jag länkade i mitt ursprungliga inlägg och den funkar utmärkt