Köpa hona-hona kopplingskablar till Arduino Uno

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Köpa hona-hona kopplingskablar till Arduino Uno

Hej!

Jag undrar om någon vet var man kan få tag på hona-hona kopplingskablar till en Arduino Uno då jag skulle vilja koppla ihop några av ICSP- och AREF-stiften. Är mycket tacksam för svar!

Mvh

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av BoxerRobban:

Hej!

Jag undrar om någon vet var man kan få tag på hona-hona kopplingskablar till en Arduino Uno då jag skulle vilja koppla ihop några av ICSP- och AREF-stiften. Är mycket tacksam för svar!

Mvh

Är det såna här du vill ha ?
https://www.kjell.com/se/sortiment/el-verktyg/elektronik/ardu...

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@mrqaffe: Nej men Gud! Och jag som tyckte att jag kollade så noga på Kjell! Det är precis sådana, tack så mycket för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2007

De finns även på eBay för en bråkdel av vad t.ex. Kjell tar, med nackdelen att det tar några veckor att få dem. De magiska orden är dupont och arduino.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@perost: Vad bra, det får jag kolla upp. Tack för tipset!