Konstig spotify-bugg Sony X performance

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2009

Konstig spotify-bugg Sony X performance

Hej,

Har upptäckt ett märkligt problem i min nya mobil.
Det började när jag var ute och sprang och musiken hela tiden pausades och sattes på.
Trodde först det var jag som kom åt knappen alternativt att den blev blöt av svetten. Så torkade av den och höll varken på skärm eller fingeravtrycksavläsaren. Fortfarande samma problem tre dagar i rad. Kommer hem och sätter mig vid datorn så börjar spotify helt plötsligt spela på mobilen, (stängt av appen överallt, startat om telefonen, bytt lösenord, loggat ut från alla enheter ifall det är någon som prankar mig)

Testat:
-Stänga av spotify på mobilen
-Starta om telefonen
-Bytt lösenord
-Loggat ut från alla enheter (spotify-funktionen)

Trotts allt detta så fort jag sätter på spotify på datorn så pausas det och förs det över till mobilen

Är min telefon hemsökt eller vad fan är problemet?
Har ett SBH80 anslutet till mobilen

> Raijintek Styx | Win 10 Pro-64 | i5-4690K @ 4.3 | bq Pure Rock | MSI Gaming GTX 970 | Gigabyte m5 Sniper | Corsair Vengeance 16gb | EVGA Supernova 750W G2 <

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Jan 2009

Låter som du kommer åt Spotify Connect. Du kan välja i datorn o telefonen vilken enhet du vill spela upp på.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2009

@nisselask: Nej det är inte det som är problemet, kan swisha tillbaka där hur mycket jag vill Den gör det automatiskt, fick disable:a appen för att få det att sluta

> Raijintek Styx | Win 10 Pro-64 | i5-4690K @ 4.3 | bq Pure Rock | MSI Gaming GTX 970 | Gigabyte m5 Sniper | Corsair Vengeance 16gb | EVGA Supernova 750W G2 <