Tävla och vinn Be Quiet Dark Base 900

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Tävla och vinn Be Quiet Dark Base 900

Tyska Be Quiet arrangerar en tävling för SweClockers medlemmar, där tre lyckligt lottade ska kamma hem bolagets senaste flaggskeppschassi Dark Base 900 med modulär uppbyggnad.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Sep 2008

Yaay för tävlingar och dåliga motiveringar till vinst (min är nog sämst, så dålig på sånt, dålig på det mesta egentligen)

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2013

Tack så mycket för det här ;D Har länge behövt ett nytt chassi, och nu har vi alla chansen!

New car, caviar, four star daydream, think I'll buy me a football team.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2012

@RainesX: Nu ska vi inte vara såna! Alla är vi bra på nånting, även om vi själva inte vet om det:)

PC-Laptop : Asus Fx502vm 15.6"

Trädvy Permalänk
Teknikorakel 🎮
Andreas Eklöv
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Pronix:

@RainesX: Nu ska vi inte vara såna! Alla är vi bra på nånting, även om vi själva inte vet om det:)

Helt rätt inställning, det gillas!

Skickades från m.sweclockers.com

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fridhelmsplan; Stockholm.
Registrerad
Aug 2006

Fan va snyggt det svarta Dark base PRO 900 var! Vattnas lite i munnen!

Skrivet av RainesX:

Yaay för tävlingar och dåliga motiveringar till vinst (min är nog sämst, så dålig på sånt, dålig på det mesta egentligen)

Att göra andra bättre kan ju också vara en talang Bäst är man sällan men hyffsat bra är de flesta i många grejer!

Chassi: Fractal Design Define R5 (vit) MB: ASUS ROG MAXIMUS VII HERO RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 16GB CPU: Intel Core i7-4790k GPU: ASUS GeForce STRIX GTX 980 Ti SDD: Samsung 850 EVO 250GB HDD1: Seagate 1TB HDD2: WD 1TB PSU: EVGA SuperNova G2 1300w Skärm: Acer 27" XB270HU Tangentbord: CM Storm QuickFire TK (Cherry MX Brown) Mus: Logitech G500 Hörlurar: Astro A50

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Össjö
Registrerad
Jul 2009

Gött! jag hade verkligen behövt ett nytt chassi igen.

Fick gå tillbaka till mitt cheiftec dragon

Buh!! Nu blev du skrämd va?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Grumie:

Fan va snyggt det svarta Dark base PRO 900 var! Vattnas lite i munnen!

Att göra andra bättre kan ju också vara en talang Bäst är man sällan men hyffsat bra är de flesta i många grejer!

Yupp! Någon måste ju få er andra att se bättre ut
Yes! jag är bäst på något XD

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lilla huset på landet
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av RainesX:

Jag trodde också att jag var dålig på sånt ända tills jag vann en xbox one i swecs julkalender, kan jag vinna med mina motiveringar så kan alla vinna, det gäller bara att vara envis och tävla i många många år

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

Ännu en tävling man kan delta i, i hopp om att vinna något. Kanske blir en trisslott nästa gång jag går och handlar med, man vet aldrig :).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På jobbet
Registrerad
Aug 2004

Åååh vad jag vill ha detta chassi... Motivering motivering motivering... Hmmm

Hemma hos mig är det numera en Apple-fri miljö..

Nätverk: UniFi Security Gateway, UniFi US-8, UniFi AP AC PRO... sen en äldre managerbar D-Link 18p.

Ljud: Pioneer SC-LX501. Triangle Plaisir 5.1. Onkyo Atmos Add-ons

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jul 2003

Funkar inte att klicka i ringarna på frågorna.

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

@lucaz:
stäng av adblockern

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Mar 2014

Kul med tävling. Även om jag ej vinner ser jag fram emot vinnande bidrag, folk här brukar vara roligt påhittiga

EVGA GTX 1070 FTW2 / i5- 4670K 3.8Ghz/ Gigabyte Z87X 1150 sli / 8GB Hyperx Fury DDR3/ Corsair RM650 / Phanteks Evolv ATX/ Be Quiet Dark Rock 3/ 250GB Samsung 850 SSD/ 500GB Samsung 750 SSD / 3 x Silent Wings 3 RPM

TV-Dator: Fractal Design Define R4 / Gigabyte GTX 770/ Intel i3 6100/ Asus Z170-A / 8GB Corsair Vengeance DDR4 / Cooler Master B500 / Cooler Master 212 evo / 240GB Sandisk SSD / Sagate Barracuda 1Tb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Inglewood
Registrerad
Aug 2005

Roligt med tävling.
Lycka till alla som deltar, dock så hoppas jag att jag vinner såklart

WS: 8700K 4.8ghz - 32GB - 1.5TB SSD - 15TB HDD - GTX 1070 8GB - 40" 3840x2160 - W10 Pro
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X131e - 12GB - 120GB SSD - W10
NAS: HP MicroServer Gen8 - 32TB
Mobil: OnePlus 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

jag är inte bra på något men hyffsad på allt! Pappa behöver ett nytt chassi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På jobbet
Registrerad
Aug 2004

jobbigt om man skulle vinna... gillar inte glas och massa bling bling lampor, men QI till min Lumia samt en PWM hub är ju mumma

Hemma hos mig är det numera en Apple-fri miljö..

Nätverk: UniFi Security Gateway, UniFi US-8, UniFi AP AC PRO... sen en äldre managerbar D-Link 18p.

Ljud: Pioneer SC-LX501. Triangle Plaisir 5.1. Onkyo Atmos Add-ons

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Sep 2006

Alltså Be Quiet växer och växer. Diggar verkligen utseendet mer och mer, och den här besten är fan versatil till max.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jul 2003

@str8forthakill: Har redan provat att stänga av adblock

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jag är från Vettet
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av lucaz:

@str8forthakill: Har redan provat att stänga av adblock

det lilla orange hjärtat under ditt namn visar om du har adblocker avstängd på Sweclockers
har du något annat igång noscript ? eller annat addons ?

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

lycka till medtävlare! må bäste motivation vinna

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av issue:

Åååh vad jag vill ha detta chassi... Motivering motivering motivering... Hmmm

Där har du din motivering mer behöver det inte vara

Låda Phobya UltraBig Watercase V.1 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm radiatorer Minne4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik 2 x MSI GTX 1070 8GB Sea Hawk EK X HB-SLI AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jul 2003

@Grönahunden: Japp. Glömde av att jag hade på Ublock med.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2016

Då har man skickat in bidraget. Hoppas självklart på vinst, men önskar alla lycka till!

Chassit ser riktigt häftigt ut, men lyckas inte hitta någon Sweclockers recension på chassit. Om det finns en så skulle vara trevligt om någon kunde länka till den. Om det inte finns så tycker jag det är lite märkligt, borde bett att få en testex speciellt om man ska promota en tävling.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Glömde att skriva en sak tror jag
I mitt chassi fick man 3 fläcktar som stod skulle vara tysta men var väldigt högljudda:\

Lycka till allihopa:)

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Hej, har vinnarna presenterats ännu?

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av Badgez:

Hej, har vinnarna presenterats ännu?

Mvh

Tävlingen pågår till och med 22 juli så förhoppningsvis inte :3

New car, caviar, four star daydream, think I'll buy me a football team.