Fråga angående externt batteripack till Harman Kardon Onyx studio 2.

Permalänk

Fråga angående externt batteripack till Harman Kardon Onyx studio 2.

Halloj.

Har köpt mig en sån högtalare som topic säger och eftersom batteritiden är ganska så usel undrar jag nu om nån annan sitter på en sån högtalare och vet nåt om det går att koppla ett extern micro usb batteripack till högtalarens micro usb uttag?
Eller måste jag ha tag i en som har just samma uttag som nätadaptern till högtalaren?

Tänkte mest kolla om nån annan har erfarenhet av detta och kan leda mig på rätt väg i mitt sökande efter nåt som passa så högtalaren går att använda mer på battteri än vad den gör idag.

Tackar på förhand.

Visa signatur

Dator!
AMD Ryzen 7 3700X - AMD originalkylare - ASUS ROG Strix B550-I Gaming - Samsung 850 EVO 500 GB SSD + OCZ TR150 480GB SSD + Samsung 970 EVO Plus 1TB - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200MHZ - Cooler Master Masterbox NR200P -Powercolor RX 6800 Red Dragon -AOC 32" AGON-AG322QWG4 + ASUS MG248Q Gaming Monitor.

Permalänk

Nån som vet om en sån här tex skulle kunna funka?
Är mest väldigt osäker på kontakten till högtalaren om jag kör på samma som nätadaptern har.
Så att jag verkligen får tag i ett pack med rätt uttag. Är helt novis när det kommer till detta.

http://www.batteryupgrade.se/shopBrowser.php?shopGroupId=3995...

Visa signatur

Dator!
AMD Ryzen 7 3700X - AMD originalkylare - ASUS ROG Strix B550-I Gaming - Samsung 850 EVO 500 GB SSD + OCZ TR150 480GB SSD + Samsung 970 EVO Plus 1TB - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200MHZ - Cooler Master Masterbox NR200P -Powercolor RX 6800 Red Dragon -AOC 32" AGON-AG322QWG4 + ASUS MG248Q Gaming Monitor.