Zenfone 3 delux VS Oneplus 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2016

Zenfone 3 delux VS Oneplus 3

Hittade Asus zenfone 3 delux när jag letade telefon på nätet och efter att jag läst lite här på sweclockers fick jag nys om Oneplus 3.

Så vilken köper man?? Har en Sony Xperia z3 compact som jag är nöjd med ( förutom att baksidan går sönder och är jäkligt hal)
Så bättre kamera är inget krav. Tittar sällan på film ( Sonen kollar Youtube en del) och vill kunna spela pokemon go.
Så visst "räcker" Oneplus 3 då??
Hur gör man, köper man bara telefonen via ebay, stoppar i sim kortet å kör eller måste man fixa något för att den ska fungera i Sverige?? Bor i norrland så kass täckning på både internet och ringa

Tack på förhand!! Diana

Hittade en till intressant telefon
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2014

Oneplus 3 är en riktigt kraftfull telefon. Den klarar utan problem av Pokémon Go, youtube osv. Den kommer upplåst så ja det är bara att stoppa i simkortet så länge du köper EU varianten. (Köper du via deras officiella hemsida så löser det sig lätt)

Om du är intresserad av att köpa den är det antagligen lättast att gå via deras hemsida. Det är i alla fall vad jag har gjort vid båda min Oneplus köp och båda gångerna dök telefonen upp på 1-2 veckor.

Jag bor visserligen i Göteborg vilket gör att gällande täckning kan jag nog inte tillägga så mycket mer än att det inte är något problem för min del.