Att sälja Steam Gifts hos G2A

Permalänk
Medlem

Att sälja Steam Gifts hos G2A

Tjena

Tänkte sälja av lite Steam wallet och hade tänkt mig använda av G2A tjänsten.

Enligt dem då, så ska jag ge dem en länk till själva spelet och sedan när dem får betalt ifrån köparen får jag pengarna i G2A kontot och köparen får då länken till själva gåvan.

Frågan är nu, hur fan skapar man dessa länkar?

Jag har testat o skicka gåvor som jag har i min inventory till mitt mail då, och får en länk där. Tar bort namnet på mitt mail och klistrar sedan in länken och får fram en ruta att utgåvan inte längre är tillgänglig.

Exempel då.

www.blablablaSTEAMblablabla.com/gamegiftblablablablablabla/@w...

Jag tar då bort allt efter "=" tecknet som man enligt andra forums ska göra. Men då funkar inte det.. Någon annan som testat detta förut?

Permalänk
Permalänk
Medlem

..Jag hade nog inte gjort en tråd här ifall dem svarade..
Jag har redan frågat och väntat i flera dagar nu.

Det enda svar jag fått är detta..
"Hi,
You can provide gift link in auction and after buyer buy it, he will be able to click on giftlink and added it to Steam inventory.
Regards,"

Det var inte ens det jag frågade. Jag frågade hur man skapar en länk som funkar.

Permalänk
Sötast
Permalänk
Medlem

Tack men fortfarande inte rätt
Jag är inte ute efter o byta med andra utan skapa en länk till en utgåva jag har.

I steam kan ju skicka gåvor. Spelen du skickar kan du skapa en länk för.
Du skickar därefter länken och den som klickar på länken får äran att tacka Ja eller Nej till spelet i steam.
Den länken är det jag är ute efter.

Om du har ett spel i steam inventory, testa o skicka den till dig själv via Mail. Ditt eget mail och kolla upp det sen.
Du kommer se en länk i mailet som beviljar dig spelet.

Problemet med mig är nu att den länken aldrig funkar så pass länge för mig att sälja iväg den..