Permalänk
Medlem

Nya hörlurar tips?

Tja

Har tänkt köpa nya hörlurar då jag inte hittar mina gamla. Är helt öppen för alla tips. På On-ear och In-ear. Om det är on-ear måste de dock vara lite mindre storlek då jag vill ha smidiga hörlurar. Jobbar i en fabrik med mycket ljud så brusredusering är ett stort plus. Budget max 1800kr Tack!

Permalänk
Medlem

Ja rekommenderar starkt Audio Technica ATH-M50x. Haft dom i 6 månader och älskar dom. Du kommer inte bli besviken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

Ja rekommenderar starkt Audio Technica ATH-M50x. Haft dom i 6 månader och älskar dom. Du kommer inte bli besviken

Jag tänkte också tipsa om dom. Dock inte särskilt smidiga.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Jag tänkte också tipsa om dom. Dock inte särskilt smidiga.

Skickades från m.sweclockers.com

För att vara hyfsat stora är de ganska smidiga tycker jag, har dock inte mycket att jämföra mot. De är inte så värst bra när det är mycket buller i bakgrunden. Jag åker mycket kommunalt och måste ha ganska hög volym för att bullret inte ska "döda" ljudet i lurarna, och det tröttar ut mina öron ganska snabbt... :/

I övrigt är de jättebra, sitter med dem på mig just nu

(Notera: Bakgrundsljud i form av typ röster = tumme upp, konstant bakgrundsljud av brus och liknande = tumme ned)

Permalänk
Medlem

Har också m50x de är riktigt bra men det jag inte gillar är storleken och utseendet, de är verkligen inte särskilt diskreta. Bryr du dig inte om det är det ett givet köp

Permalänk
Medlem