Mordheim: City of the Damned värt ett köp?

Permalänk
Medlem

Mordheim: City of the Damned värt ett köp?

Hej,
sitter och överväger ett köp nu innan rean tar slut och undrar lite om det är värt det? Från vad jag sett verkar det intressant men det verkar finnas en hel del klagomål men samtidigt är de ett år gamla i många fall och mycket av problemet verkar vara åtgärdade. Så det jag undrar är om spelet är värt ett köp i sin nuvarande form? Någon som spelar / spelat senaste tiden som kan ge någon insight? Missade free to play tiden tyvärr därav kunde jag inte själv testa det

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Iom att ingen kunde svara mig så bestämde jag mig för att chansa så la ~250kr för spelet och alla DLC och måste säga jag är väldigt nöjd. Spelet är inte felfritt men det känns ändå välgjort och det är utmanande utan att kännas som att de fuskar, gillar man Warhammer, Strategi och/eller lite mer oförlåtande game-play så rekommenderar jag en titt. Finns för ~150kr på många siter på nätet.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Lite sugen också. Spelade en del necromunda för några år sen. Vore kul och se en digital version av det också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS