Permalänk
Medlem

Kommer inte in på nätverk/users

Hej

Precis som rubriken säger. Kommer inte in på nätverk/users, den står bara och tuggar. Nån som vet vad som är fel? Kör windows 7 pro 64

Permalänk
Medlem
Skrivet av helgonet:

Ingen som vet???

Det handlar nog mer om att vi inte förstår vad du har problem med.

Vad är "nätverk/users" och hur brukar du göra när du kommer in där? Försök beskriva ditt problem bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av madtop:

Det handlar nog mer om att vi inte förstår vad du har problem med.

Vad är "nätverk/users" och hur brukar du göra när du kommer in där? Försök beskriva ditt problem bättre.

Ok kanske vart en dålig beskrivning men ska försöka bättre. När man går in i utforskaren, klickar på nätverk, sen på thunderbird (namnet på min dator) sen klickar man på nästa flik som heter Users.

När jag kommer så långt som till Users och ska klicka på den så står datorn och tuggar bara, händer inget mer förutom dialogruta som talar om att programmet inte svarar och sen när man stänger det så dyker nästa felmeddelande upp där det står "Apphangb1". Har sökt på detta på nätet men inte kunnat hitta nån lösning.

Permalänk
Medlem

Känns som något strul med rättigheterna. Har du ändrat / bytt något innan det slutade fungera

Permalänk
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Du har blivit tillsagd om denna regel tidigare, upprepningar kommer att leda till att dina trådar blir låsta och du förlorar chansen att få dina frågor besvarade på forumet.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

*Tråd rensad.*

Du har blivit tillsagd om denna regel tidigare, upprepningar kommer att leda till att dina trådar blir låsta och du förlorar chansen att få dina frågor besvarade på forumet.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Sorry det var inte alls min intention!! Finns ju inget där man kan ändra! Finns "Anmäl" "Bra inlägg" "Citera flera" "Citera" "Svara" Vart finns möjligheten till att "ändra"? Ahh sorry ännu en gång. Redigeraknappen finns ju! Mea Culpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Känns som något strul med rättigheterna. Har du ändrat / bytt något innan det slutade fungera

Nää, har inte gjort nåt sånt men det går inte att ändra rätttigheterna där? Jag försökte iallafall, högerklickade på Users och sen på egenskaper men inget hände. Har sökt återigen på nätet men finns bara program som måste installeras för att fixa detta problem (påstås att det kan vara registerfiler som strular) men jag vill inte installera och sen betala för ett program som kanske inte fixar detta.

Det står "free download" och det kan tolkas hur som men de menar förmodligen att du får ladda ned det "gratis" (hittar inte rätt ord) sen när man laddat hem det och installerat och gjort en sökning så hittar det naturligtvis en massa fel och när man sen klickar på "fixit" så måste man registrera det och för att göra så måste man betala för det, javla sätt tycker jag bättre då säga att det inte är freeware. Skitsamma men hur ska jag fixa det, förutspår att ni förstår min förklaring av problemet?

Permalänk
Moderator
Skrivet av helgonet:

Sorry det var inte alls min intention!! Finns ju inget där man kan ändra! Finns "Anmäl" "Bra inlägg" "Citera flera" "Citera" "Svara" Vart finns möjligheten till att "ändra"? Ahh sorry ännu en gång. Redigeraknappen finns ju! Mea Culpa.

Inlägget som raderades hade absolut inget att göra med någon uppdatering av information, det är det som är problemet. "Ingen som vet?????" tillför inte något hur du än vrider och vänder på det. Ett inlägg som tillför ny relevant information klassas däremot sällan som en bump. Känns något fortfarande oklart kring det så skicka ett meddelande till oss http://www.sweclockers.com/kontakt (§ 11).