Tangentbord och kanske stol till youtuber/streamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

Tangentbord och kanske stol till youtuber/streamer

Så jag ska köpa en ny dator och behöver ett tangentbord. länk till dator tråden
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1438386-kanske-lite-tid...

Vet inte så mycket om tangentbord. Har bara använt det jag har i min laptop. Så vad skulle ni behöva vet för att kunna hjälpa mig bättre.

jag sitter mycket vid datorn för jag pluggar på distans och har som hobby att göra youtube videos. Så jag sitter mycket och därför funderade på en bra stol. Men den är sist på listan av sakerna jag ska köpa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Okt 2004

måste du seriöst starta 72 trådar för att du ska köpa en dator?

Citera om du vill ha svar :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

@pellski87: nop. men i dator relaterade tråden så fick jag bara tips om datorn så tänkte att man skulle skapa trådar på andra ställen för att få tips om de andra sakerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Zautos:

Så jag ska köpa en ny dator och behöver ett tangentbord. länk till dator tråden
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1438386-kanske-lite-tid...

Vet inte så mycket om tangentbord. Har bara använt det jag har i min laptop. Så vad skulle ni behöva vet för att kunna hjälpa mig bättre.

jag sitter mycket vid datorn för jag pluggar på distans och har som hobby att göra youtube videos. Så jag sitter mycket och därför funderade på en bra stol. Men den är sist på listan av sakerna jag ska köpa.

Ska du sitta mycket vid datorn så vill du ha en stol som är gjord för den belastningen, stolarna som är gjorda för kontorsanvändning åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan, år ut och år in är det. En begagnad Kinnarp, RH Stol eller ikeastolen Markus är säkra kort. Stolar med nypris under 1500 kr är i regel inget att ha för dom kommer att bli nersuttna på kort tid.

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

@Cruentusa: Tack for tipset. Får holla ögonen uppna efter en begangnad kanske. Jag sitter väldigt mycket. Pluggar på distanse och spelar på fritiden.

Trädvy Permalänk
Festpilot, Antiallo
David Kvist
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2012

*TRÅD LÅST*

Citat:

§ 3.3Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Håll dig till din ursprungliga tråd är du snäll:
www.sweclockers.com/forum/trad/1438386

Synpunkter på min moderering? Kontakt:
| PM:a mig | Maila mig | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin
| Geeks Officiella Discord-server |
Forumregler