Tangentbord och kanske stol till youtuber/streamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

Tangentbord och kanske stol till youtuber/streamer

Så jag ska köpa en ny dator och behöver ett tangentbord. länk till dator tråden
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1438386-kanske-lite-tid...

Vet inte så mycket om tangentbord. Har bara använt det jag har i min laptop. Så vad skulle ni behöva vet för att kunna hjälpa mig bättre.

jag sitter mycket vid datorn för jag pluggar på distans och har som hobby att göra youtube videos. Så jag sitter mycket och därför funderade på en bra stol. Men den är sist på listan av sakerna jag ska köpa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Okt 2004

måste du seriöst starta 72 trådar för att du ska köpa en dator?

Citera om du vill ha svar :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2015

@pellski87: nop. men i dator relaterade tråden så fick jag bara tips om datorn så tänkte att man skulle skapa trådar på andra ställen för att få tips om de andra sakerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Zautos:

Så jag ska köpa en ny dator och behöver ett tangentbord. länk till dator tråden
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1438386-kanske-lite-tid...

Vet inte så mycket om tangentbord. Har bara använt det jag har i min laptop. Så vad skulle ni behöva vet för att kunna hjälpa mig bättre.

jag sitter mycket vid datorn för jag pluggar på distans och har som hobby att göra youtube videos. Så jag sitter mycket och därför funderade på en bra stol. Men den är sist på listan av sakerna jag ska köpa.

Ska du sitta mycket vid datorn så vill du ha en stol som är gjord för den belastningen, stolarna som är gjorda för kontorsanvändning åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan, år ut och år in är det. En begagnad Kinnarp, RH Stol eller ikeastolen Markus är säkra kort. Stolar med nypris under 1500 kr är i regel inget att ha för dom kommer att bli nersuttna på kort tid.