NetOnNet Nvidia Indie Bundle

Permalänk
Medlem

NetOnNet Nvidia Indie Bundle

Hej! Jag har en fråga, jag köpte ett grafikkort från netonnet, där jag får en av 2 spel. Dead by Daylight eller "Hard Reset", men det stog att jag skulle skicka en email med min info och ordernummer (Som jag gjorde).
Sedan så skulle dom skicka en email med en kupong.

Saken är: Dom gjorde aldrig det, gick 2 dagar.

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

Hej! Jag har en fråga, jag köpte ett grafikkort från netonnet, där jag får en av 2 spel. Dead by Daylight eller "Hard Reset", men det stog att jag skulle skicka en email med min info och ordernummer (Som jag gjorde).
Sedan så skulle dom skicka en email med en kupong.

Saken är: Dom gjorde aldrig det, gick 2 dagar.

Har du testat att kontakta netonnet och frågat dem?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Har du testat att kontakta netonnet och frågat dem?

Nej det gjorde jag inte, ska jag vänta lite mer, eller ska jag göra det nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

Hej! Jag har en fråga, jag köpte ett grafikkort från netonnet, där jag får en av 2 spel. Dead by Daylight eller "Hard Reset", men det stog att jag skulle skicka en email med min info och ordernummer (Som jag gjorde).
Sedan så skulle dom skicka en email med en kupong.

Saken är: Dom gjorde aldrig det, gick 2 dagar.

Förstår inte riktigt hur vi ska hjälpa dig ..

Som talaren ovan nämnde får du ju ta och kontakta Netonnet.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

@Dragoned: När beställde du? Dom lär ju inte hålla på med sånt fredag kväll/lördag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaulitzz:

@Dragoned: När beställde du? Dom lär ju inte hålla på med sånt fredag kväll/lördag.

Fredag kväll, tack för hjälpen, ska vänta till måndag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:D