Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord.

Godkväll gott folk!

Jag är lite sugen på ett nytt tangentbord, kör nu med SteelSeries 6G v2 MX Cherry.
Men saknar bakgrundsbelysning på det, så har kollat runt lite och har fastnat lite för http://www.maxgaming.se/gaming-tangentbord/cm-storm/quickfire... och tänkte fråga om någon har provat eller äger ett sådant och era synpunkter på det.

Sedan får folk gärna komma med andra förslag på bra tangentbord och gärna TKL tangentbord, MX Cherry då spelar rätt så mycket, maxgränsen för mig går vid 1500 :-

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P

Permalänk

Eftersom du har och kikar på lite mer "minimalistiska" tangentbord så antar jag att du inte vill ha tangentbord med för mycket blingbling.

Kan slå ett slag för Cooler Master Masterkeys S. Har själv ett sådant till spelande. Extremt nöjd (gillar dock inte micro USB!). Det har förvisso RGB men det går så klart att konfigurera till en färg eller stänga av helt.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchwuntaN:

Eftersom du har och kikar på lite mer "minimalistiska" tangentbord så antar jag att du inte vill ha tangentbord med för mycket blingbling.

Kan slå ett slag för Cooler Master Masterkeys S. Har själv ett sådant till spelande. Extremt nöjd (gillar dock inte micro USB!). Det har förvisso RGB men det går så klart att konfigurera till en färg eller stänga av helt.

Nej, bling bling har aldrig riktigt varit min sak. Stilrent är att föredra helt klart!

Tack för tipset, läste vad Sweclockers hade skrivit och det lät lovande! Ska kolla upp lite mera om det verkligen

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P