Nytt Xbox-projekt vinner Månadens Galleri

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Nytt Xbox-projekt vinner Månadens Galleri

Med försvinnande marginal kammar JaZid hem förstaplatsen i Månadens Galleri. Även kampen om plats tre var jämn, varför juryn för första gången delar ut tröstpris till en fjärde deltagare.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summoner's Rift
Registrerad
Nov 2013

Grattis till alla vinnare!
Alla byggen var väldigt unika och fina!

Dator 1: Thermaltake Core P5 | Asus z97-Pro Gamer | i7 4770K | Be Quiet Pure | Rock A-Data 2x8GB 1600MHz | Evga 980 Ti Classified
Samsung 840 EVO 250 GB | Seagate 2 TB | Evga Supernova G2 750W
Dator 2: NZXT H230 | Asus Z87-A | i5 4690k | CM 212 EVO | Corsair 2x4GB 1600MHz | Evga 780 SC ACX
Samsung 850 EVO 250 GB | Be Quiet Pure Power L8 630W

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012

Grattis till alla vinnare! Sjukt bra jobbat och extremt jämnt var det. Jag befinner mig i Köln för Gamescom just nu, jag skickar ut ett PM till er vinnare så fort jag kan!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

Stort grattis, tufft att vinna i ett så starkt startfält! Extra kul att mina favoriter hamnade på prispallen.

Mobo: Z77M-D3H | CPU: i7 3770K 3,5 GHz | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x8GB 1600MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Display: AOC q2963Pm 29"| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: FD Integra R2 650W | CPU kylare: CM Hyper 212 EVO | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011

Häftigt att det var så otroligt jämnt. Grattis Laine (@JaZid), kanonfint som alltid! Dawn var också vacker.

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006

Grattis @JaZid och tack till alla som röstat på DAWN.
Stort tack även till @Corsair Johan som sporrar oss att skapa bra gallerier!

TILT | CM6 | Iris | TORQUE | AVOID | Masterpulse | DAWN | ISO | FRAMED | IP66-M | Square 6.9
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Detta var faktiskt ett av det byggen från Laine som inte föll mig i smaken. Jag får erkänna att min röst gick till Bartop, och andrahandsvalet hade varit Dawn :/

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåneland
Registrerad
Aug 2005

Mycket trevligt initiativ av Corsair att belöna även 4.e platsen " tummen upp "
Även om Bartop va den klara ettan för mig , så va det häftiga byggen.
Mvh / Mange

Att vara vegan är ett val man gjort själv och då kan man inte räkna med att hela världen ska anpassa sig / Roy Fares

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2009

Tycker att alla var väldigt kreativa och det var riktigt bra bilder.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Tack för nomineringen och alla röster, jäkligt kul!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

stort grattis Laine!

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Sep 2006

Sjukt bra jobbat allihopa. Diggade verkligen samtliga så valet var svårt men min röst hamnade på Laine till slut.

Trädvy Permalänk
Proffsmobbare
fd. JaZid
Plats
Karlskrona
Registrerad
Dec 2007

Tack så mycket för alla röster, och grattis till alla vinnare!

Om ni har svårt att bestämma er inför nästa tävling, kom ihåg att man kan rösta på flera av sina favoritbidrag i omröstningen! Brukar vara väldigt kämpigt att välja bara ett bidrag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Många fina gallerier den här gången och grattis till alla som vann Måste också tacka Corsair för tröstpriset samt alla som har röstat