Ny speldator (23 K) Vad tycks?

Permalänk
Medlem

Ny speldator (23 K) Vad tycks?

Tjena, nu är det så jag kollar på en ny speldator för att min gamla börjar ge sig.

Tycker iaf att jag har byggt ihop en hyffsad som kommer att fungera i några år, men ge mig även feedback på vad man kan ändra / om något är fel.

Har även en fråga, eftersom jag valt montering hos inet, monterar dom även Corsair Hydro H60 (v2) eller måste jag göra det själv?

Tack /

Länk till Kundvagn

Permalänk
Medlem

@pyth:

Ska du verkligen ha engelskt Win 10? Det är dessutom mycket dyrare än den svenska..

De monterar vattenkylaren. Men frågan är ju om du ändå inte ska köra en bra luftkylare istället, ex Noctua.

Visa signatur

• be quiet! 500DX • Strix 850W Gold • 3080 Strix OC • Z490-F Strix • 10700K • be quiet! Dark Rock Pro 4 • G.Skill 3200MHz CL14 2x16GB • 970 EVO plus 1TB • 860 EVO 1TB • Sound blaster AE-5 • MDR-XB950N1 ModMic V4 • Logitech G Pro • Apex M750 TKL PUBG edition • Secretlab TITAN SoftWeave stol • Acer Predator XB273UGX@270hz • Win 11 pro •

Permalänk
Medlem

@D-ryd: Har kört med engelskt windows sen jag var liten, så det är klart! 100 kr bara, ingen big deal. Okej, men de monterar väl inte luftkylare som väger mycket, och de flesta brukar väga mycket?