Permalänk
Medlem

Gaminglaptop Clevo W350STQ

Tjabba!

Tänkte kolla om det finns något intresse här för min Clevo W350STQ!

Datorn är utrustad med en i7 4700MQ, 8gb ram, ett GTX 765M och en 128gb ssd.

Jag har sedan stoppat i en 320gb mekanisk hårddisk (7200rpm, 64mb cache) som används för att lagra spel. Utöver det har jag även satt i en 700gb mekanisk disk (5400rpm, 32mb cache) för allmän lagring. Datorn kör för närvarande Windows 10 och den är snabb som attan! Fet fläkt har den också så tunga spel är inga problem.

Du kan uppgradera både RAM och hårddiskar mycket enkelt och datorn har också en mSATA port för ytterligare tillkoppling.

Datorn är hårdvarumässigt utrustad med 2x USB 3.0 portar, 1x HDMI port, SD kort läsare, 1x USB 2.0/eSATA port, 1x USB 2.0, hörlursuttag, mikrofonuttag, S/PDIF port, kensington lås, CD läsare, gigabit port och VGA port.

Tänkte mig 5000kr eller bra bud om intresse finns. Den är extremt lätt använd och är kanske igång en timme i veckan. Enda nackdelen med datorn är att webbkameran lägger av till och från, glappkontakt troligtvis.

Bara hojta om det här är datorn för dig!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Razer Book 13 - i7/16gb | Xiaomi Pad 5 | PS5 | Xbox Series X | Steam Deck 256gb | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Inviger budgivningen med 3000kr

Permalänk
Avstängd

3100 + frakt

Permalänk
Medlem

3500kr +frakt

Permalänk
Medlem

@007onex: Blir svårt att gå ner så lågt för mig tyvärr, men du leder i alla fall hittills, får se om någon budar över dig

Visa signatur

Razer Book 13 - i7/16gb | Xiaomi Pad 5 | PS5 | Xbox Series X | Steam Deck 256gb | Nintendo Switch

Permalänk

Tjena! Tack för tipset i meddelande :).
Verkar vara en grym burk du har. Du har massa extra diskar osv i, skulle du kunna tänka dig gå en tusenlapp (budar 4000kr) om du river ut 700gb disken?