G2A gav mig en nyckel som redan var aktiverad och shield funkar inte.

Permalänk
Medlem

G2A gav mig en nyckel som redan var aktiverad och shield funkar inte.

Rubriken säger allt, vad ska jag göra.

Visa signatur

i5 3350 3.10hz, GeForce Gtx 750ti, Corsair 4x2 DDR3 RAM, 2tb Seagate Barracuda 7200rpm

Permalänk
Medlem
Skrivet av phille14:

Rubriken säger allt, vad ska jag göra.

Vi jobbar ju inte på G2A, så vad ska vi göra med en nyckel som redan är använd? Du får väl höra av dig till deras support och berätta hur läget ser ut. Dessa företag burkar kompensera med nya nycklar.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Nu vet du att du ska använda Paypal i framtiden, Där kan du kräva tillbaka pengarna ifall varan inte funkar tex.

Permalänk
Medlem

hur betalade du ?

Permalänk
Medlem

Skriv till supporten. Hände likadant för mig med ETS2. Köpte med shield, nyckeln var använd. Fick pengarna tillbaka och en ny nyckel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7700K - 16GB - 1080ti FE

Permalänk
Medlem

ja.. så går det när man tar det billiga alternativet. du betalar kriminella som driver sidan det är inte legit nycklar dom är stulna och blir avaktiverade av microsoft ibland så gör om gör rätt köp en riktig kopia av windows.

är du student finns det någon 50% rabatt på microsofts egna sida har jag för mig.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Ge fan i G2A

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian