Mx Master scroll wheel, fram/tillbaka hjul?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Mx Master scroll wheel, fram/tillbaka hjul?

MX Master. Kan man använda det sido scrollwheel som back/forward knapp?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Apr 2010

@hardrade: Inga bekymmer. Går att konfigurera till flera funktioner, den bla. Personligen har jag zoom till webbläsaren där.

Desktop|Intel I7 7700K Cpu|EKWB Custom Loop|ASUS Z270 ROG Strix Mb|Gigabyte GTX1080 G1 Gaming Gpu|32Gb Corsair Vengeance DDR4 Ram|1x500Gb NVME M.2 SSD Samsung 960 Evo|2x500Gb SSD Samsung 850 Evo SSD|Phanteks Evolv ATX tempered Glass Ed Chassi|40" Philips UHD VA LED Monitor|Logitec MX master Mouse|CM Storm Rapid Fire Cherry MX Brown Keyboard|Edifier Studio R2730DB Speakers|

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Vill byta från en MX anywhere till MX master, men oroar mig att Back/forward inte blir lika innovativt som jag har nu (tilt på scroll wheel), och att öppna stänga tabbar blir knöligare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Prag
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av hardrade:

Vill byta från en MX anywhere till MX master, men oroar mig att Back/forward inte blir lika innovativt som jag har nu (tilt på scroll wheel), och att öppna stänga tabbar blir knöligare.

MX anywhere och master använder exakt samma mjukvara så du kan göra samma saker, fast lite mer då master har några extra knappar

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!