Köpa trådlösa hörlurar

Permalänk
Medlem

Köpa trådlösa hörlurar

Nu när mina gamla hörlurar har pajat tänkte jag att det är lika bra att satsa stort på nya så då blir det ett par trådlösa för att slippa trasslet med kabeln. Budgeten ligger på max ca: 3,5 till 4 tusen. Jag har letat själv men har inte hittat några som riktigt passar. Jag söker efter ett par hörlurar som ganska tjocka "öron kuddar" och har någon fin lösning på att ladda dem (kanske på en dockningsstation).

Permalänk
Medlem

Bose QC35, 20 timmar batteritid med helt otrolig NC som stänger ute allt ljud.
40 minuter till jobbet varje dag är inga problem längre, njuter hela vägen.

Permalänk
Medlem

För att du ska få lite valmöjligheter tipsar jag om Sony MDR-100ABN, alternativt deras nysläppta MDR-1000X beroende på vad recensionerna säger. Hur som helst äger jag ett par av de förstnämnda, och även om de inte har lika hundraprocentig NC som Bose QC35, är de riktigt kompetenta och fantastiskt bra för sitt pris.

Permalänk

Trådlösa som helt trådlösa "snäckor" ?

Permalänk
Medlem

Om jag skulle vilja "gamea" med samma par av hörlurar är det möjligt eller ska det vara trådade hörlurar till gaming då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jwired:

Om jag skulle vilja "gamea" med samma par av hörlurar är det möjligt eller ska det vara trådade hörlurar till gaming då?

beror väl på hur du använder hörlurarna.
ska du till majoriteten ha dom för mobilen? för då ansluter dom genom bluetooth, till pcn ansluter man genom usb (även trådlöst). vet faktiskt inte om bluetooth fungerar med hörlurar till datorn även om datorn har bluetooth. dock har inte många gamingdatorer bluetooth

Permalänk
Medlem

Är kanske Steelseries Siberia 800 något att ha i så fall? Jag vet dock inte hur bra ljud de har.